فونیکسریمکسبهتام

فرمانده ناجا:

خودروها باید از ایمنی و استاندارد لازم برخوردار شوند

عصر خودرو- فرمانده نیروی انتظامی بر ضرورت مشخص کردن سهم همه دستگاه‌ها در حوادث ترافیکی و ارتقای فرهنگ ترافیک تاکید کرد و گفت: خودروها باید از ایمنی و استاندارد لازم برخوردار شوند.

خودروها باید از ایمنی و استاندارد لازم برخوردار شوند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سردار حسین اشتری در همایش ملی طلایه‌داران فرهنگ ترافیک که همزمان با روز جهانی کودک با حضور دانش‌آموزان در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد، اظهارکرد: در سال‌های اخیر شاهد کاهش تلفات و حوادث رانندگی به نسبت افزایش تعداد خودروها و موتورسیکلت‌ها و همچنین سفرها هستیم.

    وی با بیان اینکه باید با برنامه‌ریزی خوب برای ارتقای فرهنگ ترافیکی و مشخص کردن سهم همه دستگاه‌ها تصادفات و تلفات را کاهش دهیم، گفت: نیروی انتظامی نقش موثری در کاهش تصادفات و تخلفات راهنمایی و رانندگی دارند، البته دیگر دستگاه‌ها نیز باید نقش خود در زمینه ایجاد زیرساخت‌های لازم را فراهم کنند.

    فرماندهی نیروی انتظامی با اشاره به نقش همیاران پلیس اظهارکرد: همیاران پلیس ، سرمایه‌های اجتماعی و نمایندگان نیروی انتظامی در خانواده‌ها هستند و حضور آنان تاثیر زیادی در کاهش تخلفات و وقوع تصادفات داشته است.

    سردار اشتری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهارکرد: مقام معظم رهبری تاکیدات زیادی در کاهش تلفات و حوادث رانندگی داشته و تاکید دارند که حتی یک جان باخته نیز در حوادث رانندگی زیاد است.

    وی با بیان اینکه نقاط حادثه‌خیز جاده‌ها باید کاهش یابد، گفت: خودروها نیز باید استاندارد و ایمنی لازم را داشته و جاده‌ها نیز ایمن‌تر شود. از طرفی دیگر شهروندان نیز باید توجه ویژه‌ای به قانون داشته باشند و همچنین توجه به قانون بیشتر باشد، در زندگی ما موثرتر است.

    سردار اشتری رویکرد نیروی انتظامی را آموزش همگانی و ارتقای فرهنگ ترافیکی اعلام کرد و گفت: امیدواریم که با یک برنامه‌ریزی خوب و منسجم بتوانیم این اقدامات را با کمک رسانه‌ها و دیگر نهادها و دستگاه‌ها از جمله آموزش و پرورش اجرایی کنیم.

    انتهای پیام

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو