فونیکسریمکسبهتام

فرمانده انتظامی میامی:

مجموع تصادفات رانندگی در میامی ۲۵ درصد رشد داشت

عصر خودرو- فرمانده انتظامی میامی بابیان اینکه مجموع تصادفات رانندگی در این شهرستان طی شش‌ماهه نخست امسال ۲۵ درصد رشد داشت، گفت: تلاش بیشتر مسئولان برای کاهش تلفات رانندگی حوزه میامی ضروری است.

مجموع تصادفات رانندگی در میامی ۲۵ درصد رشد داشت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرگرد احمد حاج پروانه بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه بابیان اینکه این هفته فرصت بسیار خوبی برای بازخوانی بخشی از فعالیت‌های نیروی انتظامی و توفیقات یک سال گذشته است، ابراز داشت: تعداد کل تلفات جاده‌ای، مصدومان و تصادفات طی شش‌ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درصد رشد داشت.

    وی بابیان اینکه تعداد فوت‌شدگان حوادث رانندگی طی شش‌ماهه نخست سال جاری رشد 44 درصدی را به نسبت مدت مشابه سال قبل را نشان می‌دهد، افزود: افزایش تعداد فوت‌شدگان در حوادث جاده‌ای موضوع مهمی که باید به آن توجه شود و معتقدیم حتی فوت یک نفر نیز در حوادث جاده‌ای آمار زیادی است.

    کشف 100 درصدی سرقت در میامی

    فرمانده انتظامی میامی بابیان اینکه تعداد مجروحان حوادث رانندگی طی شش‌ماهه نخست امسال به نسبت سال گذشته 23 درصد رشد داشت، بیان کرد: نبود زیرساخت‌های لازم ازجمله مکان مناسب برای توقف دلیل سرعت رانندگان برای رسیدن به توقفگاه در شهر بعدی است بخش عمده‌ای از تصادفات به دلیل خواب‌آلودگی و کمبود مراکز اقامتی و تفرجگاه‌ها رخ می‌دهد که انتظار می‌رود مسئولان مربوط در این حوزه ورود جدی‌تری را داشته باشند.

    حاج پروانه بابیان اینکه طی شش‌ماهه نخست امسال توفیقات خوبی در میامی حاصل‌شده است، تصریح کرد: با مشارکت و همراهی مردمی شاهد کاهش سرقت و افزایش هفت‌درصدی کشفیات و رشد پنج‌درصدی دستگیرشدگان هستیم.

    وی بابیان اینکه 100 درصد سرقت‌های میامی منجر به کشف‌شده است، افزود: طی شش‌ماهه نخست امسال پنج باند سرقت احشام در میامی شناسایی و دستگیر شدند که در سرقت اخیر احشام طی عملیات مختلف 10 نفر حتی مال‌خرها نیز مورد شناسایی قرار گرفتند که پرونده آن‌ها در محاکم قضایی در دست بررسی است.

    رشد 79 درصدی کالای قاچاق

    فرمانده انتظامی میامی بابیان اینکه بحث کالای قاچاق یکی از اولویت‌های مأموریت نیروهای انتظامی است، ابراز داشت: بیش از 90 میلیون تومان ارزش ریالی کالای کشف‌شده در طول این شش‌ماهه است.

    حاج پروانه بابیان اینکه طی مدت مذکور با رشد 79 درصدی افزایش تعداد پرونده‌های کالای قاچاق مواجه هستیم، تصریح کرد: با توجه به اینکه میامی در مسیر جاده قرار دارد بخشی از این کشفیات در حوزه ورودی و خروجی شهر به‌واسطه خودروهای عبوری رخ می‌دهد.

    وی بابیان اینکه در رضایت‌مندی مردم از پلیس طی تماس با 197 تقدیر و تشکرها رشد 77 درصد رشد داشت، افزود: در انتقادات از پلیس نیز با کاهش 33 درصدی مواجه هستیم که این آمارها نشان‌دهنده مقبولیت عملکرد نیروی انتظامی در نزد مردم است

    فرمانده انتظامی میامی بابیان اینکه طی سال جاری یک هزار و 680 تماس با 110 حوزه میامی برقرار شد، ابراز داشت: این تماس‌ها به نسبت مدت مشابه سال قبل 124 درصد رشد داشت که نشان می‌دهد مردم به نیروی انتظامی اعتماد کامل دارند.

    به گزارش خبرنگار مهر طی هفته نیروی انتظامی که از سیزدهم مهر لغایت نوزدهم همین ماه است در حوزه میامی 37 برنامه اجرایی خواهد شد.
    کد خبر

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
        آرشیو