فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

خودرو ۲۰۶ تیپ ۲ به ۲۷ میلیون تومان رسید

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی پس از افزایش رسمی قیمت انواع محصولات ایران خودرو قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در بازار دوباره اوج گرفت و به مرز ۲۷ میلیون تومان رسید.

خودرو ۲۰۶ تیپ ۲ به ۲۷ میلیون تومان رسید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، پس از تصمیم گیری اخیر اعضای کمیته قیمت گذاری، قیمت انواع خودرو در نمایندگی ها به طور رسمی افزایش یافت.برهمین اساس قیمت محصولات ایران خودرو میانگین 10 درصد و حداکثر 20 درصد رشد داشته است.براساس قیمت های جدید مصوب قیمت رسمی پژو 206 تیپ2، 19 میلیون و 400 هزارتومان تعیین شد اما این امر سبب رشد قیمت این محصول در بازار شده است.براساس این گزارش قیمت پژو 206 تیپ2 تا چند روز پیش با قیمت 24 میلیون و 500 هزارتومان در بازار خرید و فروش می شد امروز به مرز 27 میلیون تومان رسید.
    http://www.asrekhodro.com/News/21461

    اختصاص تسهیلات پنج میلیارد تومانی به تولیدکنندگان
    شش سال پیش در چنین روزی عضو سابق هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان ایران از اختصاص تسهیلات 5 میلیارد تومانی به تولیدکنندگان از جمله سازندگان قطعات خودرویی خبر داد. فرهاد به نیا با بیان اینکه از محل این بودجه وزارت صنعت، معدن و تجارت تسهیلات ریالی با بهره 16 درصد را در اختیار تولیدکنندگان قرار خواهد داد، خاطرنشان کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت طی نامه ای به انجمن قطعه سازان خواستار دریافت فهرست قطعه سازان متقاضی دریافت تسهیلات شده که تاکنون اسامی 280 قطعه ساز به این وزارتخانه ارسال شده است.
    http://www.asrekhodro.com/News/21441
    خودروهای پیش‌فروش شده از افزایش قیمت‌ها مستثنی شدند
    شش سال پیش در چنین روزی مصوبه افزایش حداکثر 20 درصدی قیمت خودروهای داخلی در شرایطی ابلاغ شد که طبق نظر اعضای کمیته قیمت‌گذاری خودرو، افزایش قیمت‌ها شامل خودروهای پیش فروش شده تا تاریخ دوازدهم مهرماه نخواهد شد.طبق ابلاغیه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به شرکت های ایران خودرو، سایپا، پارس خودرو و مدیران خودرو، این شرکت ها حق ندارند قیمت خودروهایی که قبل از تاریخ دوازدهم مهرماه (روز برگزاری جلسه کمیته قیمت گذاری خودرو و تصویب قیمت های جدید) پیش فروش کرده اند را افزایش دهند. البته این ابلاغیه شامل خودروهای پیش فروشی می شود که در قرارداد آنها قیمت قطعی تحویل خودرو ذکر شده باشد.
    http://www.asrekhodro.com/News/21437

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو