فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سایپا:

برکناری‌ام شایعه بود

به زودی ۸ هزار ولوو وارد ناوگان حمل و نقل می‌شود

عصر خودرو- مدیرعامل سایپا در مورد نوسازی ناوگان فرسوده تجاری گفت: با اقدامات انجام شده پیش‌بینی می‌شود به زودی ۸ هزار دستگاه خودروی ولوو وارد ناوگان حمل و نقل شود.

برکناری‌ام شایعه بود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶:۰۰

     به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو»به نقل از  فارس، محسن قاسم جهرودی امروز در حاشیه مراسم افتتاح هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت در جمع خبرنگاران گفت: من هنوز در سمت خود در سایپا عهده‌دار وظایفم هستم و مسائلی که در مورد رفتن من از سایپا مطرح می‌شود، شایعه است.

    مدیرعامل سایپا گفت: تا روزی که روی این صندلی هستم، از صندلی سایپا برای ماندن روی آن هزینه نخواهم کرد و اجازه نخواهم داد کسی از آن صندلی برای مطامع خودش استفاده کند.

    * به زودی 8 هزار دستگاه خودروی ولوو را وارد کشور می‌کنیم

    وی در مورد نوسازی ناوگان فرسوده تجاری سنگین، گفت: دولت به جد روی این موضوع حساس است و در جلسات مختلف، کار عملیاتی شده و با استراتژی و خط مشی، نوسازی ناوگان فرسوده تجاری به جدیت در حال تعقیب است و امیدوارم تا آخر این ماه 8 هزار خودرو را ثبت سفارش کنیم و کارهای اجرایی را برای ورود به ناوگان انجام دهیم.

    مدیرعامل سایپا بیان داشت: با انجام مراحل بانکی می‌توانیم 8 هزار دستگاه خودروی ولوو را با به روزترین تکنولوژی دنیا وارد ناوگان حمل و نقل کنیم.

    وی در پاسخ به این سؤال که با خروج شرکت کامیون‌سازی ولوو از ایران این اقدامات چگونه انجام خواهد شد، گفت: قطب‌های جدید خودروسازی در دنیا شکل گرفته است و این قطب‌ها با هزینه‌های بسیار پایین و کیفیت بسیار بالا تولید می‌کنند.

    جهرودی اظهار داشت: ما این قطب‌ها را شناسایی کرده‌ایم، درست است که ولوو از ایران رفته و خط مشی آنها کار کردن با ما نیست،‌ اما به هر حال با خودروسازان دیگر مذاکراتی را داشته‌ایم و در مورد 8 هزار خودروی سنگین با آنها مذاکرات را نهایی کرده‌ایم، کارها در وزارت صنعت انجام شده و منتظر حل شدن مسائل بانکی هستیم.

    * برای قیمت‌های جدید در انتظار استراتژی سازمان حمایت هستیم

    مدیرعامل سایپا در مورد قیمت خودروهای تولیدی این شرکت گفت: در مورد قیمت‌ها ما تابع وزارت صنعت، معدن و تجارت هستیم و اتفاقاتی که افتاده باعث نشده که خودروسازها به صورت شخصی و رأسی برای افزایش قیمت عمل کنند.

    جهرودی با تأکید بر اینکه تاکنون افزایش قیمتی نداشته‌ایم، گفت:‌ منتظر ابلاغ استراتژی جدید سازمان حمایت  مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در مورد قیمت‌ها هستیم.

    * تحریم‌ها نمی‌تواند ملت ما را متوقف کند

    وی همچنین در خصوص طرح‌های افزایش کیفیت در گروه خودروسازی سایپا گفت: مسئله تحریم موضوع کوچکی نیست، ما پول داریم، اما در دنیا پول ما را نمی‌پذیرند.

    وی افزود: به هر حال بعضی شرکت‌ها تشخیص داده‌اند که با ما در این برهه کار نکنند، اما ما تمام تلاش خود را برای بقای خودمان خواهیم داشت.

    وی اظهار داشت: واقعیت این است که ما امروز تمرکزمان را بر روی نخبگان کشور گذاشته‌ایم، در حالی که تاکنون از نخبگان غفلت شده بود.

    وی گفت: گروه خودروسازی سایپا دست مودت به سوی نخبگان بلند کرده و این نخبگان کسانی هستند که چهل سال دست این نظام را فشرده‌اند.

    مدیرعامل سایپا اظهار داشت:‌ امروز این افراد در کنار ما قرار گرفته‌اند و خبر خوش من این است که E.C.U یکی از پیشرفته‌ترین و تکنولوژیک‌ترین قطعه خودرو توسط شرکت صبا خودکفا شده و این عملیات طی 3.5 ماه انجام شده است.

    جهرودی بیان داشت:‌ تحریم می‌تواند ما را به عقب بیندازد و می‌تواند زمان کشور را بگیرد، اما نمی‌تواند این ملت را متوقف کند و این پیام گروه خودروسازی سایپا برای تمام بدخواهان مملکت است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو