فونیکسریمکسبهتام

تراست خودرو، تنها مرکز خرید و فروش خودروهای کارکرده رنو

عصر خودرو- به اطلاع کلیه علاقمندان می رساند، تراست خودرو، تنها مرکز تخصصی خرید، فروش و تعویض خودروهای کارکرده رنو، تویوتا، لکسوس و جیلی فعالیت خود را آغاز نمود.

تراست خودرو، تنها مرکز خرید و فروش خودروهای کارکرده رنو
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، همانطور که میدانید بازار خودروهای کارکرده، بازاری جذاب برای خریداران خودرو است. طیف گسترده محصولات از یک سو و هزینه کمتر نسبت به خودروهای صفر از سوی دیگر باعث شد تا این بازار همواره مورد استقبال خریداران قرار گیرد.
    اما این بازار علیرغم جذابیت و پتانسیل بالا، عموماً در انحصار دلالان بوده و به همین دلیل باعث ترس خریداران از ورود به این بازار و در نتیجه، محدود شدن انتخاب خریداران به خودروهای صفر گشته است. عدم اطمینان از سلامت خودروی خریداری شده، برچسب قیمت های بی اساس، فرآیند های پیچیده و زمانبر هنگام خرید و فروش خودرو و عدم ارائه مشاوره مناسب، تنها برخی از مشکلات ورود به این بازار است.
    حال مرکز «تراست خودرو» با در نظر گرفتن خلاء موجود در بازار خودروهای کارکرده، با همکاری شرکت های نگین خودرو، ایرتویا و آرین خودرو پارس آماده خدمت رسانی هر چه بهتر در زمینه خرید، فروش و تعویض خودروهای کارکرده بوده و با بهره‌مندی از کادر مجرب و آموزش دیده از طرف شرکت های نماینده، تعریف جدیدی از خدمات در حوزه خودروهای کارکرده را به مشتریان محترم ارائه می دهد.
    مزیت هایی نظیر کارشناسی خودرو، ارائه گواهی فنی، امکان تعویض خودرو و .. از جمله خدمات متفاوت این مرکز می باشد. همچنین این مرکز، مشتری مداری را از ارکان اصلی رسالت سازمانی خود قرار داده و با علم بر این مهم تمامی زیر ساخت های لازم جهت ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش را نیز طبق آخرین استاندارد های روز برندهای جهانی رنو، تویوتا و جیلی را فراهم کرده است.
    این مرکز در کنار داشتن فضای مناسب جهت استقرار خودروها و بازدید از آنها، بمنظور سهولت دسترسی مشتریان عزیز، وب سایت تخصصی تراست خودرو را نیز راه اندازی نموده و علاقه مندان می توانند با مراجعه به این سایت اطلاعات تکمیلی را در قسمت "درباره ما" دریافت و نیز سفارش خرید خودروهای موجود و یا سفارش گزاری خرید برای خودروهای غیر موجود و یا درخواست فروش خودرو خود را نیز در این وبسایت درج نمایند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو