فونیکسریمکسبهتام

معاون عملیات نیروی انتظامی خوزستان خبر داد:

ممنوعیت تردد خودروهای تجاری در مرزهای اربعین

عصر خودرو- معاون عملیات نیروی انتظامی خوزستان گفت: تردد خودروهای تجاری از مرز چذابه در ایام اربعین ممنوع است.

ممنوعیت تردد خودروهای تجاری در مرزهای اربعین
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ سید نقیب فاطمی شامگاه شنبه در نشست ستاد اربعین حسینی در پایانه مرزی چذابه اظهار کرد: همه مدیران در مدت زمان کوتاهی کاری انقلابی و جهادی انجام و همه مشکلات حل شد.

    وی افزود: قرار بود جاده مواکب مثل پارکینگ ها آسفالت شود و راه بیفتد تا از ورود خودرو به مواکب جلوگیری شود.

    معاون عملیات نیروی انتظامی خوزستان تصریح کرد: قسمت سوم مواکب هنوز جاده آسفالت و آماده نشده و در صورت تردد گرد و خاک ایجاد می شود.

    سرهنگ فاطمی بیان کرد: شهردار بستان باید تعهد دهد که هر جا در مرز چذابه دیوار نیست مانع ایجاد کند و در صورت خروج حتی یک ماشین باید پاسخگو باشد.

    وی با اشاره به ضرورت استحکام گیت های بازرسی ورودی مرز چذابه با توجه به احتمال تجمع و ازدحام جمعیت و احتمال هجوم آنها ادامه داد: گیت ورودی بازرسی به مرز چذابه باید با استحکام بنا شود.

    معاون عملیات نیروی انتظامی خوزستان یادآور شد: گیت های ورودی سالن پایانه مشخص شده و استدعا داریم که از روز دوشنبه حتما گیت ها برقرار شود، ضمن اینکه 25 دستگاه کانکس 12 متری درخواست کردیم.

    به گفته سرهنگ فاطمی و تصویب ستاد اربعین حسینی، خوزستان تردد خودروهای تجاری از 10 روز قبل از اربعین تا 10 روز پس از آن ممنوع است.

    وی اضافه کرد: در مرز چذابه سه پایگاه اطلاعات، آگاهی و پلیس پیشگیری برای امنیت مواکب و جلوگیری از بروز موارد ناخواسته احداث و مستقر می شود.

    معاون عملیات نیروی انتظامی خوزستان گفت: جلسه مشترکی با ستاد عتبات عالیات درباره مواکب و نحوه تردد خودروها و افراد عضو مواکب داشتیم که قرار شد دو نوع کارت تردد داشته باشیم و مدیریت تردد خودرو بین مواکب برعهده خود عتبات عالیات است؛ برای کنترل تردد نیرو در اختیار آنها قرار می دهیم و برای هر مواکب سه متر حریم گذاشتیم.

    سرهنگ فاطمی بیان کرد: مدیریت مجموعه مواکب باید با خود عتبات عالیات باشد و اداراتی در مرکز استان از طریق استانداری و در شهرستان ها از طریق فرمانداری کارت تردد برای آنها صادر می شود.

    وی افزود: یک هزار خودرو برای بحث خدمت رسانی در مواکب معرفی شد که با بررسی 500 خودرو کم شد.

    معاون عملیات نیروی انتظامی خوزستان با اشاره به ضرورت شناسایی افراد در زمان تردد  شبانه در مرز خواستار روشنایی فنس ها و آسفالت شدن حوضچه جمعیتی مواکب شد و گفت: در پایانه محل استقرار از طریق ناجا مدیریت می شود.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو