فونیکسریمکسبهتام

معاون وزیر راه و شهرسازی:

۱۵ کیلومتر از محور چالوس ‌بزرگراه می‌شود

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: در راستای تسهیل سفر به شمال کشور، بخش دیگری از محور چالوس حدفاصل دزدبن تا مرزن‌آباد به بزرگراه تبدیل می‌شود.

۱۵ کیلومتر از محور چالوس ‌بزرگراه می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱:۰۰
     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از روابط عمومی  و امور بین‌الملل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، خیرالله خادمی در بازدید از پروژه‌های راهسازی استان مازندران از چهارخطه شدن بخش دیگری از  محور چالوس خبر داد.

    وی گفت:‌ در روزهای تعطیل و زمان‌هایی که مسیر جاده چالوس به سمت پایتخت یک‌طرفه می‌شود، عبور و مرور برای ساکنین منطقه دردسرساز است  که با چهارخطه شدن حدفاصل دزدبن تا مرزن‌آباد به طول 15 کیلومتر این مشکل برطرف خواهد شد.

    خادمی همچنین از شروع مطالعات محور مرزن‌آباد-کلاردشت خبر داد و افزود: این محور به طول 24 کیلومتر با ایجاد راه ارتباطی موجب تسهیل سفر از محور چالوس و کلاردشت به شهر تنکابن می‌شود  که در حال حاضر پیگیر دریافت موافقت‌نامه پروژه هستیم.

    معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از کمربندی چالوس از زیرگذر زوات بازدید کرد و اظهار داشت: احداث این زیرگذر برای روستاهای هشت‌گانه در این محدوده بسیار مفید است و رفت و آمد ساکنان این روستاها را تسهیل خواهد کرد که هم اکنون  مطالعات آن در حال اجرایی شدن است.

    مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه در ادامه سفر به استان مازندران همچنین از کمربندی نوشهر و بخش‌هایی از این شهر که در اثر سیل اخیر تخریب شده بود بازدید کرد.

    وی در این‌باره گفت: پل‌های ماشالک و ملکار در کنار پل‌های قدیمی احداث شدند که پل‌های قدیمی این مسیر در اثر سیل اخیر آسیب جدی دیده اند. 

    وی افزود:‌ در اثر خسارت‌های وارد شده به پل قدیم ماشالک، پل جدید که از سوی شرکت ساخت و توسعه احداث شده نیز مسدود بود که با  بررسی شرایط ایمنی، دستور بازگشایی پل جدید ماشالک صادر شد.

    معاون وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد:‌ بازگشایی مجدد این پل با بررسی شرایط حفاظتی زیرپل از سوی سازمان راهداری وحمل و نقل جاده‌ای همراه است.

    خادمی همچنین از اجرای عملیات تکمیلی زیرگذر موسی‌آباد خبر داد و افزود:‌ این زیرگذر در کمربندی نوشهر واقع شده است که هم‌اکنون زیر عبور ترافیک قرار دارد و مقرر شد عملیات تکمیلی آن تا پایان آبان ماه به اتمام برسد.

    وی احداث زیرگذر نواب را یکی از مسیرهای مهم دسترسی ساکنان نوشهر دانست و گفت: عملیات اجرایی این زیرگذر نیز طی دو هفته آینده آغاز که تکمیل آن موجب دسترسی به بیمارستان منطقه و روستاهای اطراف خواهد شد. 

    مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه بازدید از راه‌های روستایی شهرهای چالوس، نوشهر و کلاردشت را بخش دیگری از برنامه‌های این سفر اعلام کرد و گفت:‌ تصمیماتی در خصوص آغاز عملیات اجرایی در برخی مناطق گرفته و مساعدت شرکت ساخت و توسعه در تسهیل عملیات اجرایی بخش‌های دیگری از راه‌های روستایی که از سوی استان در حال اجرا است، اعلام شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو