فونیکسریمکسبهتام

مدیر شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو اعلام کرد:

خدمت رسانی ۱۴۰۰ مرکز خدمات رسانی ایران خودرو به زائران اربعین

عصر خودرو- مدیر شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو از ارایه خدمات یکهزار و ۴۰۰ مرکز خدمت رسانی این شرکت به زائران اربعین خبر داد.

خدمت رسانی ۱۴۰۰ مرکز خدمات رسانی ایران خودرو به زائران اربعین
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، حمیدرضا حقیقت صبح امروز سه شنبه در گفتگو با رادیو اربعین گفت: ایران خودرو در این ایام در قالب 600 واحد خدمات پس از فروش با یک هزار و 400 مرکز خدمت رسانی مشتمل بر نمایندگی ها و فروشگاه های مجاز و واحدهای امداد جاده ای و پایگاه های جاده ای آماده ارایه خدمات است.

    وی با اشاره به اینکه این طرح با عنوان " با تو تا حرم" اجرا می شود افزود: در تمام پارکینگ های مرزهای خروجی کشور پایگاهها و تعمیرگاه های صحرایی مستقر می شود.

    حقیقت تصریح کرد: این طرح از دوم آبان ماه تا 11 آبان ماه اجرا می شود و اکیپ های سیار امداد جاده ای به صورت شبانه روزی و پایگاه های ثابت به صورت شیفت های کاری ارایه خدمات خواهند کرد.

    مدیر شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو همچنین از نظارت بر عملکرد این مراکز خبر داد و گفت: نظارت ها به صورت محسوس و نامحسوس از طریق مراجعه تحت عنوان نام مشتری و تماس تلفنی برای دریافت امداد انجام می شود تا زائران اربعین از مشکلات احتمالی دور باشند.

    شایان ذکر است شماره تلفن 096440  برای دریافت انتقادات و پیشنهادات مشتریان به صورت شبانه روزی آماده است.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط