فونیکسریمکسبهتام

عضو شورای شهر تهران مطرح کرد

نصب تابلویی به خط بریل جهت استفاده نابینایان در ایستگاه های اتوبوس

عصر خودرو- عضو شورای شهر تهران گفت:‌تابلویی به خط بریل جهت استفاده نابینایان در ایستگاه های اتوبوس در حال نصب است که جای تشکر و قدردانی دارد.

نصب تابلویی به خط بریل جهت استفاده نابینایان در ایستگاه های اتوبوس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس،  مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی بابت پیگیری تذکر هفته پیش در خصوص دسترس پذیر نمودن ایستگاه های اتوبوس و مترو برای معلولان و نابینایان گفت: پیرو تذکر هفته پیش در خصوص ضرورت بازنگری در ایستگاه های اتوبوس و مترو جهت دسترس پذیر نمودن ایستگاه ها مطلع شدیم با پیگیری معاونت حمل و نقل و ترافیک بر اساس گزارشی که از ایشان دریافت کردیم خوشبختانه اتوبوسرانی شروع به بازنگری در خصوص گیت های مسئله دار کرده و تا شب گذشته برخی ایستگاه ها همچون گیت های بی آر تی میدان فردوسی و منتظری اصلاح شده است.
    وی ادامه داد:قبلا بین تجهیزات کارت خوان اتوبوس در برخی ایستگاهها فاصله مناسب وجود نداشت که با تاشو کردن چنگک‌ها مشکل عبور و مرور ویلچر معلولان حل شده است.
    این عضو شورا گفت:همچنین تابلویی به خط بریل جهت استفاده نابینایان در ایستگاه های اتوبوس در حال نصب است که جای تشکر و قدردانی دارد که با این سرعت و دقت اصلاح هندسی ایستگاه ها آغاز شده است.
    فراهانی بیان کرد: امیدوارم در زمان کوتاهی کل اصلاحات لازم به منظور دسترس پذیر نمودن ایستگاه های مترو و اتوبوس و نیز عبور و مرور ایمن در این ایستگاه ها برای معلولان و نابینایان به اتمام برسد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم