فونیکسریمکسبهتام

معاون عمرانی وزیر کشور:

دوربین های مجهز به کد معاینه فنی، خودروهای کشور را رصد می کنند

عصر خودرو- معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت دوربین های مجهز به کد معاینه فنی خودرو از اول آبان خودروهای کشور را رصد می کنند.

دوربین های مجهز به کد معاینه فنی، خودروهای کشور را رصد می کنند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاهخبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، مهدی جمالی نژاد روز چهارشنبه در حاشیه جلسه شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور در جمع خبرنگاران افزود: آخرین اقدام و برنامه‌ های شهرداری تهران در زمینه کم کردن آلودگی هوا در نشست امروز گزارش داده و در مباحث معاینه فنی اقدامات خوبی انجام شده است.
    وی اضافه کرد: دوربین‌ هایی مجهز به کد معاینه فنی خودرو از ابتدای آبان‌ اکثر خودروهای کشور و به خصوص خودروهای شهر تهران را از جهت معاینه فنی رصد می‌کنند.
    جمالی نژاد درباره میزان تاثیرگذاری جلسات شورای هماهنگی ترافیک در کاهش آلودگی افزود: در طرح کاهش آلودگی هوا یکی از دستگاه‌ هایی که باید اقدامات لازم را انجام دهد شهرداری‌ ها هستند و دستگاه‌های دیگر نیز باید به موازات آنان اقداماتی انجام دهند، چون دستگاه‌های زیادی در بحث آلودگی هوا درگیرند.
    وی ادامه داد: عزم ما این است که مصوبات این جلسه را پیگیری کنیم و به هیچ عنوان گذشتی در مواردی که بدانیم با جان همشهریان سر و کار دارد، نخواهیم داشت.
    معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور با بیان اینکه شورای عالی ترافیک یکی از مراجع اصلی تصمیم‌ گیری و تصمیم‌ سازی در حوزه ترافیک در کشور است، اظهارداشت: وقتی به کلانشهرهای کشور مراجعه می‌ کنیم اولین بحث و مهمترین مشکل اکثر شهرهای بزرگ و میانی، ترافیک است که این موضوع به آلودگی هوا نیز گره می‌ خورد.
    وی ادامه داد: به جد تصمیم داریم که این جلسات را به طور منظم برگزار و موضوعات آن را پیگیری کنیم. همچنین مصوبات آن را به طور مداوم رصد می‌کنیم و اجرایی شدن تصمیمات را نیز پیگیر خواهیم بود.
    معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی گفت: نمی‌توان این قول را داد که مشکلات سال گذشته در خصوص آلودگی هوا را امسال نداشته باشیم اما تلاشمان بر این است که مشکلات کمتر شود.
    به گزارش ایرنا، صد و چهل و ششمین جلسه شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور عصر امروز-چهارشنبه- با حضور دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، معاون حمل و نقل و ترافیک وزارت راه و شهرسازی، رئیس پلیس راهور ناجا، مدیرکل دفتر حمل و نقل سازمان شهرداری‌ها و مدیرعامل اتحادیه‌ تاکسیرانی‌های شهری کشور برگزار شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو