فونیکسریمکسبهتام

سرپرست وزارت صنعت اعلام کرد؛

سه راهبرد جدید وزارت صنعت در دوره جدید

انتصابات جدید بر محور جوانگرایی خواهد بود

عصر خودرو- سرپرست وزارت صنعت گفت: در دوره جدید، تأمین مایحتاج مردم، وفور کالا در بازار و تأمین مواد اولیه زنجیره تولید را را به‌صورت ویژه پیگیری خواهم کرد.

سه راهبرد جدید وزارت صنعت در دوره جدید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶:۰۰

      به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، رضا رحمانی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در حاشیه همایش ملی صادرات گفت: امروز خدا را شاکرم که در سطح دیگری از خدمت به مردم قرار گرفته‌ام.
    وی افزود: در دوره جدید ما چند نکته را به‌صورت ویژه از تأمین مایحتاج مردم وفور کالا در بازار تا تأمین مواد اولیه زنجیره تولید را پیگیری خواهم کرد.
    رحمانی گفت: نوسانات ارزی مشکلاتی را به صورت طبیعی ایجاد کرده است، البته فرصت هایی نیز پیش رو است؛ این در حالی است که امسال 10 میلیارد دلار از واردات تبدیل به تولید شود، اما اگر ثبات در تصمیم گیری‌ها در کنار افزایش نرخ ارز قرار گیرد، فرصتی برای صادرات کشور ایجاد خواهد شد.
    سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: قول می‌دهم تمامی مطالبات بخش خصوصی را کامل شنیده و در حوزه عملیاتی تصمیات درستی اتخاذ شود.

    سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: انتصابات جدید حتما بر محور جوانگرایی خواهد بود تا با انرژی جدید جوانان وزارت صنعت پیش برود و مورد دیگر تشکیل اتاق‌های فکر است که مدون شده و مطمئن باشید هر تصمیمی بگیریم پس از عبور از این اتاق‌های فکر خواهد بود.

      رحمانی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت  اظهار کرد: تامین مایحتاج عمومی مردم ، وفور کالا در بازار، توجه به ذخیره تولید و همچنین صادرات را در دستور کار قرار دادیم.

    وی با بیان اینک صادرات پیش‌ران توسعه اقتصاد کشور است، افزود: نوسانات ارزی فرصت‌هایی را هم ایجاد می‌کند. امسال 10 میلیارد دلار ارز وارداتی که در سال‌های قبل داشتیم تبدیل به تولید شده و ظرفیت‌های راکد فعال شده‌اند اما اگر در این نوسانات ثبات در تصمیم‌گیری‌ها لحاظ شود اوضاع بهتر خواهد شد.

    رحمانی در ادامه تصریح کرد: باید پیشنهادات بخش خصوصی و کارشناسان جمع بندی شود و پیگیری مورد نظر اتفاق بیفتد. تصمیماتی که باید حول محور قانون بهبود کسب و کار اتفاق بیفتد و اجرای آن باید به دقت انجام شود.

    وی با تاکید بر اینکه ما مکلف به اجرای قانون منع به کارگیری بازنشسته‌ها هستیم، گفت: اگرچه این امر باعث می‌شود که بسیاری از همکاران خوب ما مسئولیت خود را ترک کنند و آقای خسروتاج یکی از این افراد است، اما من روز گذشته از وی خواستم که تا آخرین لحظه این مسئولیت را داشته باشد.

    برای  مشاهده مشروح برنامه تقدیمی "رضا رحمانی وزیر پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت" به مجلس شورای اسلامی اینجا کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو