فونیکسریمکسبهتام

حدود ۸۰۰ هزار نفر متقاضی خرید محصولات ایران خودرو

عصر خودرو- مدیر بازاریابی و شبکه فروش ایران خودرو: در پیش فروش امروز حدود ۸۰۰ هزار نفر متقاضی خرید محصولات ایران خودرو به سایت این شرکت مراجعه کرده اند که تا ساعت ۱۲ ظهر حدود ۲۰ هزار و ۵۰۰ نفر موفق به ثبت نام خودروی مورد نظر خود شدند.

حدود ۸۰۰ هزار نفر متقاضی خرید محصولات ایران خودرو
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از واحدمرکزی خبر ، اهوراگلیاری گفت: در این دوره از پیش فروش خودروهای ایران خودرو این شرکت مجوز پیش فروش 24 هزار خودرو را داشت که تا ساعت 12 روز 29 مهرماه درحالیکه 760 هزار و 200 نفر به سایت مراجعه کرده بودند، 20 هزار و 500 نفر موفق به ثبت نام خودرو شدند.

    وی افزود: با توجه به اینکه حدود 800 هزار نفر تاکنون برای خرید محصولات ایران خودرو به این سایت مراجعه کرده اند افزود: درحالیکه تنها 24 هزار خودرو ظرفیت این شرکت برای پیش فروش بود قطعاً برای بسیاری امکان ثبت نام وجود نداشته که این باعث نارضایتی این افراد می شود اما باید این نکته را درنظر گرفت که کل تولید خودرو در شرکت ایران خودرو در سال گذشته 760 هزار دستگاه نبوده و موفق نشدن خریداران در ثبت نام هیچ ارتباطی به شایعات بستن سایت توسط این شرکت ندارد.

    وی تأکید کرد: ثبت نام خودرو در سایت این شرکت حتی از طریق یک گوشی تلفن همراه ساده هم ممکن است و این شرکت برای جلوگیری از دستیابی افراد سودجو به سایت تمهیدات بسیاری اندیشیده که ازجمله آن محدودیت دسترسی نمایندگی های رسمی شرکت ایران خودرو به سایت ثبت نام است. ضمن اینکه ارگان های نظارتی بازرسی های جدی بر روی سایت ثبت نام دارند.

    گلیاری افزود: زمان تحویل خودروهای ثبت نام شده در این پیش فروش از دیماه سال آینده و بعد از تحویل خودروهای پیش فروش شده در دوره های قبل است که به ترتیب و به نوبت ثبت نام ادامه خواهد یافت.

    مدیر بازاریابی و شبکه فروش ایران خودرو گفت: همچنین قیمت این خودروها قطعی نیست چراکه اینگونه ثبت نام برای افرادی درنظر گرفته شده است که یا توانایی و یا علاقه ای به خرید نقدی خودرو ندارند و ترجیح می دهند از سود مشارکت برخوردار شوند به همین دلیل قیمت قطعی خودروها در زمان ارسال دعوتنامه و براساس مقررات کشور با کسر سود مشارکت متقاضی از قیمت نهایی خودرو تعیین خواهد شد.

    وی افزود: خودروهایی که در این پیش فروش ارائه شده است خودروهایی هستند که ریسک تولیدشان براساس شرایط اقتصادی کشور در سال آینده بسیار کم است و شرکت امکان برآورده کردن تعهداتی را که می دهد دارد. که ازجمله آنها خودروی 206 تیپ 2 ، دنا ، سورن، پژو 405 و چند محصول دیگر است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو