فونیکسریمکسبهتام

افزایش اندک قیمت خودروها در بازار + جدول

عصر خودرو- بررسی قیمت ها در روز چهارشنبه نشان از افزایش اندک خودروها دارد.

افزایش اندک قیمت خودروها در بازار + جدول
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، بررسی قیمت های ارایه شده از سوی اتحادیه فروشندگان خودرو تهران با قیمت های تعیین شده در بازار نشان از اختلاف اندکی دارد و قیمت های اعلامی از سوی اتحادیه قیمت هایی به مراتب کمتر از بازار را نشان می دهد.
    پژو 206 تیپ 2 را باید خودرویی دانست که بیشترین نوسان را تجربه کرده است به طوری که در روز گذشته قیمت این خودرو 57 میلیون و 500 هزار تومان اعلام شد اما قیمت اعلامی اتحادیه امروز با 500 هزار تومان افزایش به 58 میلیون تومان رسید هرچند که بررسی قیمت این خودرو در بازار آزاد 59 میلیون تومان را نشان می دهد.
    برلیانس 330 اتومات نیز از دیگر خودروهایی بود که روز خود را با دو میلیون تومان افزایش آغاز کرد به طوری که در حال حاضر قیمت این خودرو در بازار آزاد 11 میلیون تومان خرید و فروش می شود.
    چانگان از دیگر خودروهایی است که قیمت آزاد آن با قیمت اعلامی از سوی اتحادیه فروشندگان خودرو بسیار متفاوت است. بر اساس اعلام این اتحادیه این خودرو در حال حاضر حدود 123 میلیون تومان خرید و فروش می شود در حالی بررسی قیمت این خودرو در بازار نشان از اختلاف قیمت زیادی است و در بازار آزاد به 128 میلیون تومان رسیده است.
    در جدول زیر قیمت برخی از خودروها از سوی اتحادیه فروشندگان خودرو درج شده است:

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم