فونیکسریمکسبهتام

معاون استاندار همدان:

مشکلی در سوختگیری خودروی اتباع خارجی وجود ندارد

عصر خودرو- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: با توجه به پیش بینی جایگاهی برای سوختگیری خودروی اتباع خارجی، هیچگونه مشکلی در این ارتباط وجود ندارد.

مشکلی در سوختگیری خودروی اتباع خارجی وجود ندارد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سید سعید شاهرخی اظهار داشت: به منظور آسان و روان سازی در تردد اتباع خارجی، جایگاه های سوخت ویژه ای در استان برای آنها پیش بینی شده است.
    وی اضافه کرد: تدابیر صورت گرفته توسط ستاد اربعین و تعامل با شرکت ملی پخش فراوردهای نفتی موجب شده که مشکلی در زمینه تامین سوخت زائران وجود نداشته باشد.
    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان درباره هزینه عوارضی همدان - ساوه نیز بیان کرد: پرداخت نکردن هزینه عوارضی توسط زائران اربعین حسینی نیازمند یک تصمیم ملی است؛ با این وجود مذاکراتی صورت گرفته است.
    شاهرخی با بیان اینکه پیاده روی اربعین تجلی ارادت و وفاداری به سیدالشهدا(ع) است، گفت: یکی از برکات ارزشمند اربعین شکل گیری اتحاد و برادری برای خدمت به زائران امام حسین(ع) است.
    وی بیان کرد: استان همدان به واسطه قرار گرفتن در مسیر زائران حسینی همه ساله میزبان شمار زیادی از شیفتگان به اهل بیت (ع) است.
    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: 45 ایستگاه صلواتی در همدان برای میزبانی از زائران حسینی دایر و 12 موکب در کربلا توسط مردم این استان ایجاد شده است.
    شاهرخی ادامه داد: تمامی تدابیر لازم برای استقبال شایسته از زائران و فراهم کردن مسیر ایمن برای عبور آنها در این استان اتخاذ شده است.
    وی افزود: اربعین امسال دفتر نمایندگی کنسولگرای در همدان دایر و ویزای زائران در این استان در کمترین زمان ممکن صادر می شود.
     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط