فونیکسریمکسبهتام

آغاز بکار تعمیرات گیربکس در مرکز تخصصی تعمیر گیربکس های AT و CVT شرکت مدیران خودرو

عصر خودرو -شرکت مدیران خودرو اولین شرکت خودرو ساز در ایران است که اقدام به راه اندازی و بهره برداری از مرکز تخصصی تعمیر گیربکس های AT و CVT درکشور کرده است. کاهش هزینه های تعمیر تا ۷۰ درصد ( برای خودرو های فاقد گارانتی) و کاهش زمان تعمیر از جمله منافع ایجاد شده برای مشتریان محصولات شرکت مدیران خودرو است.

آغاز بکار تعمیرات گیربکس در مرکز تخصصی تعمیر گیربکس های AT و CVT شرکت مدیران خودرو
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱:۰۰
  • آغاز بکار تعمیرات گیربکس در مرکز تخصصی تعمیر گیربکس های AT و CVT شرکت مدیران خودرو
  • آغاز بکار تعمیرات گیربکس در مرکز تخصصی تعمیر گیربکس های AT و CVT شرکت مدیران خودرو
  • آغاز بکار تعمیرات گیربکس در مرکز تخصصی تعمیر گیربکس های AT و CVT شرکت مدیران خودرو

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، با ورود محصولات جدید بر پایه تکنولوژی های پیشرفته به بازار خودرویی اهمیت ارتقاء دانش و تجهیزات لازم برای سرویس های دوره‌ایی و تعمیرات اساسی (Overhaul) بیش از پیش نمایان می‌شود. تربیت و بکارگیری نیروهای تخصصی لازم این حوزه فنی نیز از اهیمت خاص خود برخوردار است. وجود یک مجموعه تخصصی شامل تجهیزات و نیروهای فنی از جمله دغدغه‌های مشتریان برندهای مختلف است. شرکت مدیران خودرو بعنوان یکی از خودرو سازان بزرگ کشور با درک اهمیت این موضوع و همچنین با هدف ارتقاء دانش فنی تیم همراه و ورود تکنولوژی تعمیر و راه اندازی مجدد انواع گیربکس های اتوماتیک اقدام به راه اندازی و بهره‌برداری بستر لازم جهت فعالیت های مرتبط با این موضوع نموده است.
این مرکز با سرمایه گذاری بالا و تجهیز چندین دستگاه تخصصی شامل انواع دستگاه های شستشو التراسونیک و واتر جت، سندبلاس، دستگاه های برش، پرس حرارتی و تست تور کانورتر، دستگاه های جوش و پرس های حرارتی کلاچ، دستگاه های تخصصی شبیه سازی و تست ساعت گیربکس، و نهایتا دستگاه شبیه ساز عملکرد موتور و تست گیربکس را شامل می‌شود.
با راه اندازی این مرکز تخصصی تعمیرات اساسی کلیه گیربکس های اتوماتیک AT و CVT در فضایی ایزوله و با رعایت استاندارد‌های لازم صورت می‌گیرد. این مرکز براساس فرآیندهای استاندارد شرکت چری اقدام به بازسازی، تعمیر و در صورت نیاز تعویض قطعات لازم در گیربکس‌ها و درنهایت تعمیرات اساسی و راه اندازی مجدد آنها خواهد کرد. فرآیند رکوردگیری عملکرد گیربکس، تحلیل و شناسایی نقطه مورد نقص، دمونتاژ کامل، شستشو، التراسونیک و واترجت قطعات، بررسی عملکرد مناسب قطعات و تعویض در صورت نیاز، مونتاژ مجدد گیربکس مطابق استانداردهای سختگیرانه چری و در نهایت تست و بازسازی در دستگاه شبیه ساز و تایید صحت عملکرد گیربکس ها از جمله فرآیندهای جاری این مرکز تخصصی است. تجهیز و بکار گیری دستگاه های مخصوص در این مرکز از نکات مهم عملیاتی شدن این هدف در مرکز خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو بوده است. کاهش هزینه و مدت زمان انجام تعمیرات،افزایش رضایتمندی مشتریان،ارائه خدمات مطلوب با بالاترین استانداردهای لازم از جمله اهداف محقق شده در این مرکز است. همچنین کاهش هزینه تعمیرات تا 70 درصد برای گیربکس‌هایی که مدت گارانتی آنها به اتمام رسیده است از جمله نکات قابل توجه در این مسیر است. امید است این خدمت نیز به افزایش رضایتمندی مشتریان منجر گردد. مرکز خدمات شرکت مدیران خودرو با شماره تماس 02147651 بصورت شبانه روز در زمینه امدادهای جاده ایی در سراسر کشور فعال بوده و همچنین خدمات تعمیراتی را در روزهای کاری به مشتریان خود ارائه خواهد کرد. علاقه مندان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی مدیران خودرو به آدرس www.mvmco.ir مراجعه نمایند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو