فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهور پایتخت اعلام کرد

حضور فعال مأموران پلیس راهور در راهپیمایی جاماندگان اربعین برای تسهیل ترددها

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور پایتخت به آمادگی و حضور مأموران پلیس راهور تهران از ساعت ۶ صبح در معابر منتهی به حرم عبدالعظیم حسنی(ع) خبر داد و گفت: مأموران این پلیس تا پایان مراسم و بازگشت راهپیمایان برای تسهیل در تردد، در معابر حضور فعال دارند.

حضور فعال مأموران پلیس راهور در راهپیمایی جاماندگان اربعین برای تسهیل ترددها
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی امروز صبح در مسیرهای سه‌گانه در تهران آغاز شد؛ بر پایه این گزارش عاشقان آقا اباعبدالله الحسین (ع)  از مسیرهای پیش‌بینی شده به سمت حرم مطهر عبدالعظیم حسنی(ع) رهسپار شده و با شرکت در نماز ظهر و عصر، این راهپیمایی به پایان خواهد رسید. 

    سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور پایتخت که هم اکنون در خیل راهپیمایان جاماندگان اربعین حضور دارد در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس به حضور مأموران پلیس راهور پایتخت از ساعت 6 صبح در مسیرها و معابر منتهی به حرم مطهر عبدالعظیم حسنی(ع) پرداخت و اظهار داشت: با همکاری مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، محدودیت‌های لازم در مسیر راهپیمایی اعمال شده و اجازه تردد به موتورسیکلت و خودروها در مسیرهای راهپیمایی داده نمی‌شود. 

    سردار مهماندار، استقبال و شور عزاداران حسینی را بی‌نظیر ارزیابی کرد و گفت: همین امر باعث شده تا در نقاطی که قبلا محدودیت اعمال نمی‌کردیم امسال محدودیت اعمال شود؛ در مسیر شماره 2 به دلیل افزایش جمعیت در مناطقی همچون بزرگراه نواب و بعثت محدودیت اعمال کردیم تا راهپیمایان به راحتی و در کمال آرامش تردد داشته باشند. 

    این مقام ارشد پیس راهور تهران بزرگ، اعلام کرد: محدودیت و ممنوعیت‌های اعمال شده تا پایان  مراسم راهپیمایی که مصادف با نماز ظهر و عصر است ادامه خواهد داشت. 

    رئیس پلیس راهور پایتخت گفت: پیش‌بینی می‌کنیم که محدویت‌ها در خیابان‌های اطراف حرم مطهر عبدالعظیم حسنی (ع) تا نماز مغرب و عشاء ادامه یابد. 

    سردار مهماندار با تاکید بر این مطلب که ماموران پلیس راهور تا پایان مراسم و بازگشت راهپیمایان به مقاصد خود حضور فعال خواهند داشت، تصریح کرد: بعد از آن به تدریج کار بازگشایی معابر انجام خواهد شد. 

    وی به شهروندانی که می‌خواهند به جمع راهپیمایان بپیوندند توصیه کرد:از سیستم حمل و نقل عمومی برای رسیدن به مسیرهای پیش‌بینی شده برای راهپیمایی جاماندگان اربعین استفاده کنند. 

    این مقام ارشد پلیس راهور تهران بزرگ، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی‌های لازم برای بازگشت راهپیمایان از حرم عبدالعظیم حسنی (ع) به نقاط مرکزی شهر اندیشیده شده و اتوبوس‌ها،‌تاکسی‌ها و ون‌ها آمادگی لازم در این خصوص را دارند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط