فونیکسریمکسبهتام

رئیس اتحادیه شرکت های تعاونی مسافری:

کمبود اتوبوس در مرز مهران نداریم

تکذیب کرایه ۵۰۰هزارتومانی

عصر خودرو- رئیس اتحادیه شرکت های تعاونی مسافری با بیان اینکه در مرز مهران کمبود اتوبوس نداریم، گفت: دریافت کرایه ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومانی از زوار اربعین صحت ندارد.

کمبود اتوبوس در مرز مهران نداریم
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مهر، در پی اعلام برخی دستگاه های متولی ساماندهی پایانه های مرزی ورودی زائران اربعین مبنی بر عدم وجود ناوگان اتوبوسرانی به تعداد کافی برای بازگشت زائران به خصوص در مرز مهران، تعدادی از زائران اعلام کردند که برخی رانندگان ارقام بالایی برای جابجایی زائران به سایر شهرها مطالبه می کنند.

    در این ارتباط احمد رضا عامری،رئیس اتحادیه شرکت های تعاونی مسافری در گفتگو با خبرنگار مهر با تکذیب دریافت رقم 400 تا 500 هزار تومانی از سوی برخی رانندگان اتوبوس از زوار گفت: ساعتی پیش با نماینده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مستقر در مرز مهران صحبت کردم و این ارقام صحت ندارد.

    وی افزود: تعداد مسافران بسیار کمتر از آنچه اعلام شده است و اصلاً مسافری وجود نداردکه مسافران اتوبوس بخواهند مبالغ 400 تا 500 هزار تومانی از آنها مطالبه کنند.

    این فعال صنفی حمل و نقل مسافری گفت: از سوی دیگر بسیاری از مسافران که پول های خود را در عتبات عالیات خرج کرده اند به اندازه کافی پول ندارند که بخواهند به اتوبوس ها بدهند و حاضر نیستند این مبالغ را به رانندگان پرداخت کنند.

    عامری با تأکید بر اینکه مشکل کمبود ناوگان اتوبوسرانی در مرز مهران نداریم، خاطرنشان کرد: زمانی این اتفاقات رخ می دهد و بازار سیاه برای کرایه اتوبوس ایجاد می شود که کمبود اتوبوس داشته باشیم. در حال حاضر چنین کمبودی وجود ندارد.

    به گفته وی، اتوبوس ها در پایانه برکت مستقر هستند که هم پلیس امنیت و هم پلیس راهنمایی و رانندگی در این پایانه مستقر بوده و در صدور صورت وضعیت ها نظارت می شود.

    وی افزود: ممکن است ارقامی که در برخی از رسانه ها ذکر می شود مربوط به سواری ها باشد و برخی مسافران به دلیل خستگی راه، مجبور به پرداخت این مبالغ باشند اما رانندگان اتوبوس های مستقر در مرز، چنین ارقامی را دریافت نکرده اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو