فونیکسریمکسبهتام

یک مقام مسئول خبر داد؛

۳۹۰۰دستگاه اتوبوس در راه مهران

عصر خودرو- مدیرکل حمل و نقل سازمان راهداری از اعزام ۳۹۰۰ دستگاه اتوبوس برای جابجایی مسافران مانده در مرز مهران به این پایانه مرزی خبر داد.

۳۹۰۰دستگاه اتوبوس در راه مهران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مهر، گزارش‌ها از سردرگمی مسافران در مرز مهران و بروز مشکلات مختلف بخصوص درباره حمل و نقل و انتقال آنها به دیگر شهرها از جمله پایتخت حکایت دارد. همچنین برخی زائران اعلام کردند که رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس‌ها، ارقامی بسیار بالاتر از حد معمول برای انتقال مسافران به تهران از قبیل 400 تا 500 هزار تومان برای هر نفر درخواست کرده است.

    رضا نفیسی مدیرکل حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و نماینده این سازمان در ستاد اربعین در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه کل تعداد زائران ورودی‌ به سه مرز کشور در روز گذشته 348 هزار نفر بوده است، گفت: بیشترین تردد در مرز مهران با 240 هزار نفر بود که برای جابجایی این مسافران به شهرهای داخلی کشور، روز گذشته 3900 دستگاه اتوبوس عازم مهران شد.

    وی ادامه داد: از صبح امروز تاکنون 85 هزار نفر وارد مهران شده‌اند که 1000 دستگاه اتوبوس از صبح تاکنون به مهران وارد شده است؛ ضمن اینکه 1100 دستگاه اتوبوس دیگر در راه مهران هستند.

    نفیسی تأکید کرد: پیش‌بینی ما این است که حدود 2600 دستگاه اتوبوس دیگر لازم داریم تا مسافران مانده در مرز مهران را به سایر شهرها منتقل کند.

    وی در خصوص قیمت‌های اعلام شده از سوی رانندگان اتوبوس افزود: قیمت‌های جابجایی مسافران قبلاً تعیین شده بود و اگر زوار مشکلی داشته باشند، به بازرسان سازمان راهداری مستقر در مرز مهران اعلام کنند تا با رانندگان خاطی برخورد شود. همچنین می‌توانند شکایت خود را با تماس با شماره تلفن (141) در میان بگذارند تا همکاران ما که در آنجا حضور دارند، با رانندگان خاطی برخورد کنند. ما اجازه نمی‌دهیم کسی از این فضا سوءاستفاده کند.

    به گفته نفیسی، بازرسان سازمان تعزیرات حکومتی نیز در مرز مستقر هستند.

    مدیرکل حمل و نقل سازمان راهداری درباره نحوه جبران کمبود ناوگان مسافری برای زائران اربعین اظهار داشت: به ادارات راهداری استان‌های معین مهران اعلام شده است تا تمام اتوبوس‌های این استان را پس از صدور صورت وضعیت، به مرز مهران اعزام کنند.

    وی خاطرنشان کرد: ما حتی برای جبران کمبود ناوگان مسافری زائران مانده در مرز مهران، سفرهای بین‌المللی را کنسل کرده و اتوبوس‌ها را به مهران گسیل کرده‌ایم. همچنین اتوبوس‌های شرکت واحد استان ایلام نیز برای جابجایی زوار به منطقه اعزام شده‌اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط