فونیکسریمکسبهتام

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد:

واگذاری مدیریت بزرگراه‌ها به بخش‌خصوصی در دستور کار وزارت راه

عصر خودرو- نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: نشست امروز این کمیسیون با حضور اسلامی وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

واگذاری مدیریت بزرگراه‌ها به بخش‌خصوصی در دستور کار وزارت راه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از خانه ملت، سیداحسن علوی در تشریح نشست امروز کمیسیون عمران مجلس، گفت: نشست امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد و اسلامی در این نشست گزارشی درباره برنامه های وزارتخانه ارائه کرد.

    نماینده مردم سنندج و دیواندره در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نشست امروز کمیسیون عمران وزیر راه و شهرسازی توضیحات کامل درباره استراتژی وزارتخانه در بخش مسکن، راه آهن، حمل و نقل جاده ای و دریایی و کریدورهای شمال به جنوب ارائه کرد.

    برنامه وزارت راه برای واگذاری مدیریت بزرگراه ها به بخش خصوصی

    وی گفت: اسلامی در نشست امروز در بحث حمل و نقل جاده ای بر این بحث تأکید کرد که ساخت و نگهداری از جاده ها و بزرگراه ها باید به بخش خصوصی واگذار شود، همچنین وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که بخش مسکن نیز باید به انبوه سازان و بخش خصوصی واگذار شود.

    تأکید وزیر راه و شهرسازی بر توسعه حمل و نقل بین شهری و اجرای طرح بازآفرینی شهری

    علوی ادامه داد: در نشست امروز اسلامی همچنین بر ضرورت توجه به مسئله حمل و نقل عمومی و حمل و نقل بین شهری و اجرای طرح بازآفرینی شهری برای نوسازی بافت های فرسوده شهرها تأکید کرد.

    این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: اسلامی در بحث پروژه مسکن مهر نیز اعلام کرد که هنوز برخی اقدامات زیرساختی، زیربنایی و روبنایی برای تکمیل این پروژه باقی مانده و امیدواریم با کمک اعتباری دولت این پروژه در آینده ای نزدیک به اتمام برسد.

    نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: در نشست امروز کمیسیون عمران مجلس با حضور وزیر راه و شهرسازی، اعضای کمیسیون و نمایندگان مجلس نیز دغدغه های ملی و استانی خود در حوزه راه، مسکن، جاده و حمل و نقل ریلی، جاده ای و هوایی مطرح کردند./

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط