فونیکسریمکسبهتام

طی حکمی از سوی ریاست بنیاد مستضعفان؛

مدیرعامل شرکت آزادراه تهران شمال منصوب شد

عصر خودرو- رئیس بنیاد مستضعفان طی حکمی سعید شاهسواری به سمت مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت آزادراه تهران شمال منصوب شد.

مدیرعامل شرکت آزادراه تهران شمال منصوب شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵:۰۰

     به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد مستضعفان، محمد سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان طی حکمی سعید شاهسواری به سمت مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت احداث و بهره برداری آزادراه تهران شمال به مدت دو سال منصوب شد.
    در بخشی از حکم سعید شاهسواری آمده است:

    انتظار می‌رود با توکل به خداوند متعال و با استفاده از همفکری اعضای محترم هیئت مدیره و هماهنگی با وزارت راه و شهرسازی و سایر دستگاه‌های ذیربط در انجام این پروژه ملی و فراهم شدن زمینه برای بهره برداری از آزادراه تهران شمال موفق و موید باشید.

    اعضای جدید کمیسیون بررسی اقتصادی بنیاد مستضعفان منصوب شدند.

    همچنین محمد سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مستضعفان با احکام جداگانه‌ای ناصر حمیدی‌خواه و سعید شاهسواری را به سمت عضو کمیسیون اقتصادی (ستاد برنامه) بنیاد مستضعفان منصوب کرد.

    محمد سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مستضعفان با احکام جداگانه‌ای ناصر حمیدی‌خواه و سعید شاهسواری را به سمت عضو کمیسیون اقتصادی (ستاد برنامه) بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به مدت دو سال منصوب کرد.
    سرپرستان معاونت توسعه خدمات و معاونت امور توسعه و فناوری بنیاد مستضعفان منصوب شدند

    محمد سعیدی‌کیا طی احکامی، خسرو مختاری را به سمت سرپرست معاونت امور توسعه و فناوری و حمید عسکری بشکانی به سمت سرپرست معاونت توسعه خدمات بنیاد مستضعفان منصوب شدند.

    سعیدی‌کیا طی احکامی، خسرو مختاری را با حفظ سمت قبلی، به سمت سرپرست معاونت امور توسعه و فناوری و حمید عسکری بشکانی را با حفظ سمت قبلی، به سمت سرپرست معاونت توسعه خدمات بنیاد مستضعفان منصوب شدند.

    همچنین سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مستضعفان طی حکمی ناصر حمیدی‌خواه را به سمت مدیر عامل و عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی موزه‌های بنیاد به مدت دو سال منصوب کرد.

    در بخشی از حکم ناصر حمیدی‌خواه آمده است:

    انتظار می‌رود با استفاده از همفکری و همکاری متخصصین، مدیران و کارکنان محترم این موسسه به منظور حفظ مناسب اشیاء موزه‌ایی و بهره برداری از آن‌ها در جهت رشد فرهنگی کشور موفق باشید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو