فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو ۹۷ (۸)

مدیرعامل سایپا در حاشیه افتتاح نمایشگاه قطعات تشریح کرد:توسعه پلتفرم، استراتژی جدید سایپا

عصر خودرو- مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا استراتژی این گروه خودروسازی را توسعه پلتفرم پراید و تیبا اعلام کرد و گفت: در حال حاضر برای تولید خودروهایی ک عمدتا سی کی دی بودند با محدودیت مواجه هستیم و تولید خودروهایی ک درصد ساخت بالایی دارند هرچند دشوار است، اما همچنان ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل سایپا در حاشیه افتتاح نمایشگاه قطعات تشریح کرد:توسعه پلتفرم، استراتژی جدید سایپا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» ، محمدرضا سروش در حاشیه افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات با بیان این مطلب گفت:استراتژی گروه، توسعه پلتفرم پراید و تیبا است تا این خودروها با عمق ساخت داخل بالایی تولید شوند و برای باقی مانده قطعاتی که از طریق خارجی تامین می شود نیز برنامه ریزی خواهیم کرد.
    وی درباره تاخیر در زمان تحویل خودروهای ثبت نامی نیز اظهار کرد:با توجه به محدودیتی که خارج از اراده شرکت بوده باید تعهدات تمامی مشتریان به نحوی ک مازاد موجودی سی کی دی وجود داشته باشد، فیصله داده شود.
    سروش ادامه داد: براین اساس پیشنهادهای متعددی به مشتریان داده شده تا در شرایط و علاقمندی موجود این موضوع به نتیجه مشخصی برسد.
    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در ادامه درباره پیش فروش های جدید و توان تامین شرکت برای پاسخگویی به این تعهدات نیز اظهار کرد:پیش فروش های جدید بر اساس محصولات قابل تولید پراید و تیبا بوده و بیشتر آن ها نیز براساس مجوز مراجع ذیصلاح دولتی انجام شده است.
    سروش تعداد خودروهای کف کارخانه را کمتر از 30 هزار خودرو اعلام و تصریح کرد: این میزان خودرو بر اساس محدودیت های به وجود آمده افزایش یافت و البته درصد قطعات خارجی بر روی خودروها متفاوت است و این نیازمندی به قطعات بر روی دو محصول تیبا و پراید که درصد ساخت داخل بالایی دارد کمتر است که برای ادامه تولید آن نیاز به برنامه ریزی وجود دارد.
    وی افزود: در حال حاضر در محیط حقوقی تغییراتی ایجاد شده و باید قابلیت تطییق یا محیط جدید حقوقی را داشته باشیم که این تغییر و تحولات در قیمت و نحوه تامین موثر بوده اما همکاران متعهد هستند با حداکثر تلاش به تعهدات خود پاسخگو باشند.
    مدیرعامل سایپا درباره مفهوم داخلی سازی قطعات و کوییک که عنوان خودروی تمام داخلی را یدک می کشد نیز اظهار کرد: این یک موضوع مفهمومی است و در مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا طراحی شده و یک پلتفرم داخلی شناخته می شود که جزو افتخارات شرکت است و برای تامین قطعات مورد نیاز نیز با شرکای خود همکاری میکنیم تا مجموعه قطعاتی با قیمت مطلوب داشته باشیم. در حال حاضر هیچ شرکت خودروسازی نیست که همه قطعات را در داخل کشور تولید کند
    به همین دلیل در سایپا برای تامین بخشی از قطعات به واسطه قیمت تمام شده پایین تر ناگزیر به همکاری با شرکت های خارجی هستیم که با وجود محدودیت ها دچار مشکل می شویم. بنابراین این که تمامی قطعات صددرصد داخلی باشد، امکانپذیر نیست.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو