فونیکسریمکسبهتام

تهمیدات لازم برای خودکفایی در تأمین و توزیع لاستیک در استان سمنان اندیشیده شود

عصر خودرو- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان گفت: تهمیدات لازم برای خودکفایی در تأمین و توزیع لاستیک در استان سمنان اندیشیده شود.

تهمیدات لازم برای خودکفایی در تأمین و توزیع لاستیک در استان سمنان اندیشیده شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، حشمت الله عسگری بعد از ظهر امروز در نشست تنظیم بازار استان سمنان که در سالن کوثر استانداری برگزار شد با اشاره به تسهیلات مناسب دولت در این زمینه اظهار داشت: باید از ظرفیت بخش خصوصی برای واردات و همچنین توزیع لاستیک در استان استفاده کرد.

    وی با بیان اینکه از یک ماه گذشته با افزایش وزن چانه نان قیمت آن نیز به نرخ جدید ارائه می‌شود افزود: در صورتی که نانوایی‌ها وزن چانه را رعایت نکنند با آنان برخورد می‌شود.

    معاون استاندار سمنان بر ضرورت نظارت بیشتر بر نانوایی استان تأکید کرد و گفت: باید نظارت لازم بر نانوایی‌های استان صورت گیرد تا وزن چانه بر اساس وزن مصوب باشد.

    عسگری با بیان اینکه کالاهای اساسی در استان سمنان به میزان کافی وجود دارد افزود: مردم در زمینه تأمین مایحتاج خود نگرانی نداشته باشند.

    وی با اشاره به برخی تخلفات انجام گرفته از سوی واحدهای صنفی و عدم رعایت نرخ برخی محصولات بر اساس قیمت درج شده گفت: نظارت کامل از سوی ستاد تنظیم بازار انجام می‌شود و در صورت مشاهده تخلف با واحدهای صنفی متخلف برخورد لازم انجام می‌شود.

    معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان درباره تأمین نهاده‌های کشاورزی استان نیز گفت: نهاده‌های کشاورزی در استان به اندازه کافی وجود دارد.

    عسگری با بیان اینکه باید زمینه حمل و نقل نهاده‌های بخش کشاورزی فراهم شود افزود: تولید کنندگان بخش کشاورزی برای تأمین نهاده نباید دچار مشکل شوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط