فونیکسریمکسبهتام

مشاور رییس سازمان راهداری :

پیگیری قانونی مطالبات توسط رانندگان توطئه دشمن را خنثی کرد

عصر خودرو- مشاور رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: هوشیاری رانندگان در پیگیری قانونی مطالبات، دشمن را در ایجاد توطئه ای جدید علیه کشورمان مایوس کرد که باید در این خصوص قدردان این قشر زحمتکش باشیم.

پیگیری قانونی مطالبات توسط رانندگان توطئه دشمن را خنثی کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایرنا، سعید باقری روز چهارشنبه در جلسه بررسی وضعیت عملکرد کمیسیون های تخلفات رانندگان و شرکت های حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی افزود: دشمن سعی کرد از اعتراض های رانندگان به نفع خود سوء استفاده کند اما رانندگان ضمن هوشیاری توطئه آنها را خنثی کردند.
    وی اضافه کرد: باید تلاش شود تا رانندگان، ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای را محل تامین خواسته ها و مطالبات خود بدانند و در برخورد با تخلفات نیز اولویت باید برخورد با تخلفاتی باشد که در آنها حقوق رانندگان تضییع شده است.
    وی بیان کرد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از ابتدای اعتراضات و مطالبات صنفی رانندگان تمام تلاش خود را برای پیگیری این مطالبات انجام داد که از مهمترین این تلاش ها می توان به پیگیری بیمه تکمیلی و بازنشستگی رانندگان، افزایش نرخ کرایه و پیگیری محاسبه تن کیلومتر در کرایه های حمل و نقل اشاره کرد.
    مشاور رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور ادامه داد: برخی از مطالبات صنفی رانندگان از جمله تامین لاستیک و قطعات خودرو با وجود اینکه در حیطه وظایف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور نبود، با پیگیری این سازمان در حال رفع شدن است.
    باقری از خودروسازان خواست تا به خدمات پس از فروش کالاهای خود توجه ویژه داشته باشند تا رانندگان از این بابت ضرر نبینند.
    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت فعالیت ناوگان حمل و نقل استان گفت: 15 هزار کامیون و سه هزار و 500 ناوگان مسافری با حدود 30 هزار راننده دارای کارت هوشمند در استان فعالیت می کند.
    ارسلان شکری افزود: همچنین 169 شرکت حمل و نقل داخلی و 32 شرکت حمل و نقل بین المللی در آذربایجان غربی فعال است.
    اوایل سال جاری تعدادی از رانندگان به ویژه در حوزه حمل و نقل بار در راستای تحقق مطالبات خود، اعتراض هایی را داشتند که با تحقق مطالبات آنان ختم شد.
     
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو