فونیکسریمکسبهتام

استاندار گلستان:

استفاده شخصی از خودروهای دستگاه‌های اجرایی ممنوع است

عصر خودرو- استاندار گلستان با اشاره به اینکه استفاده شخصی از خودروهای دستگاه‌های اجرایی ممنوع است گفت: ۱۳۰ دستگاه خودروی سنگین و سبک به دستگاه‌های مختلف اجرایی در استان گلستان واگذار شد.

استفاده شخصی از خودروهای دستگاه‌های اجرایی ممنوع است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم ، سید مناف هاشمی صبح امروز در مراسم اهدای 27 خودرو به منابع طبیعی استان گلستان اظهارداشت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 130 دستگاه خودروی سبک و سنگین به ادارت و دستگاه‌های اجرایی مختلف در استان گلستان واگذار شده است.

    وی تصریح کرد: این خودروها به حوزه شهری و روستایی، منابع طبیعی و شرکت توزیع برق استان واگذار شده و امروز هم 27 دستگاه به منابع طبیعی گلستان داده شد.

    وی با اشاره به اینکه این خودروها در حوزه حفاظتی و امنیتی بکارگیری می‌شوند، خاطرنشان کرد :مسئولان باید بدانند این خودروها برای مردم و حفظ منابع طبیعی استان است که در مواقع خطرات مانند سیل و زلزله مورد استفاده قرار گیرند و برای مسائل شخصی نیست و لاشتفاده شخصی از این خودروها مطابق قانون، ممنوع است.

    هاشمی اظهار داشت: امروز علاوه بر 27 دستگاه خودرو که برای 14 شهرستان در نظر گرفته شده، 40 دستگاه موتورسیکلت و 12 دستگاه تراکتور هم اهدا شد و در مجموع 40 میلیارد تومان برای این وسایل هزینه شده است.

    مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان هم در این مراسم گفت: استان گلستان با بیش از یک میلیون و 350 هزار هکتار عرصه‌های جنگلی، اراضی ساحلی دارای 13 اداره کل و 3 جنگلبانی و 3 ایستگاه بازرسی در ورودی و خروج استان است که از عرصه‌های منابع طبیعی حفاظت می‌کنند.

    ابوطالب قزلسفلو با اشاره به اینکه پروژه‌های زیادی در اداره کل منابع طبیعی استان گلستان در حال انجام است، تصریح کرد: برای اجرای درست این پروژه‌ها و حفاظت از جنگل‌ها و عرصه‌های طبیعی 27 دستگاه به ارزش بیش از 3 میلیارد و 450 میلیون تومان واگذار شد.

    وی خاطر نشان کرد :این خودروها کمک دار بین 14شهرستان استان گلستان وستاد درراستای حفاظت وصیانت از عرصه های ملی تقسیم می شوند تا در ماموریت های این اداره کل مورد استفاده قرار گیرند.

    مدیرکل منابع ملی و آبخیزداری گلستان با اشاره به اینکه به کمک مردم در امر حفاظت نیاز داریم، افزود: همیشه مردم در این امر به ما کمک کرده‌اند چرا که امر حفاظت بدون مشارکت و اطلاع‌رسانی به موقع مردم امکان‌پذیر نیست و امیدواریم با این واگذاری‌ها که در حال حاضر خودروهای ما به 94 خودرو می‌رسد به کمک مردم بتوانیم منابع ملی را حفظ کنیم.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو