فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل گروه صنعتی بارز خبر داد:

محصولات جدید بارز در راه است

عصر خودرو- مدیرعامل گروه صنعتی بارز از تولید محصولات جدید در این گروه صنعتی خبر داد و گفت: خبرهای خوبی در راه است و به زودی محصولات جدید بارز به بازار عرضه می شود.

محصولات جدید بارز در راه است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱:۰۰

    پرویز اخوان در گفت و گو با پایگاه خبری «عصر خودرو» ، با بیان این خبر افزود: گروه صنعتی بارز یکی از بزرگترین تولیدکنده های تایر در ایران است که تمامی گروه های محصول تایر را تولید می کند.
    وی با بیان این که گروه های محصول شامل تایرهای سواری، باری، کشاورزی و صنعتی است، تصریح کرد: بارز تنها تولیدکننده برخی از محصولات خاص مانند رادیال باری است و همواره کیفیت و مشتری مداری را سرلوحه فعالیت خود قرار داده و در این زمینه نیز پیشرو بوده است.
    اخوان نگاه و چشم انداز این گروه را آینده نگری، استفاده از نیروهای تحصیل کرده، مستعد و باسواد و راه اندازی مرکز تحقیق و توسعه قوی اعلام و اظهار کرد: این گروه صنعتی پیشرو در حرکت به سمت فناوری های جدید بوده و بر این اساس برای نخستین بار فناوری تولید لاستیک رادیال را وارد کشور کرد در همین حال با تغییرات اخیر مدیریتی، دست به تغییرات پایه ای و اساسی مبنی بر استفاده بیشتر از نیروهای جوان زدیم که بر این اساس نسبت به راه اندازی مرکز نوآوری اقدام کردیم.
    مدیرعامل گروه صنعتی بارز ادامه داد: این گروه برای نخستین بار در کشور در رابطه با صنعت تایر ایده های خوبی ارایه کرده و پروژه های خوبی با با همکاری دانشکده فنی دانشگاه تهران اجرایی کرده که منجر به کوتاه شدن فاصله صنعت و دانشگاه شود همچنین این گروه صنعتی در نظر دارد نسبت به جذب دانشجوهای در آستانه فارغ التحصیلی در مقاطع مختلف اقدام و استفاده کند که امیدواریم منشا خیر و اثرگذاری برای باقی صنایع باشد.
    اخوان از اخذ استاندارد ایمارک، استاندارد روز اروپا از سوی گروه صنعتی بارز خبر داد و تصریح کرد: هم اکنون تعدادی از محصولات موفق به اخذ این استاندارد شده اند ضمن آن که محصولات این گروه در پنل خودروسازی رنو- نیسان فرانسه قرار گرفته و برای نخستین بار موفق به دریافت گرید کیفی B و نمره 70 شده اند .
    وی همچنین تصریح کرد: بارز تنها شرکت تولیدکننده تایر است که موفق به اخذ تاییدیه از پژو فرانسه شده و محصولات آن در خط تولید شرکت ایکاپ برای محصولاتی همچون پژو 301 و 2008 مورد استفاده قرار می گیرد.
    به گفته این تولیدکننده، گروه صنعتی بارز تنها تولیدکننده تایر سبز واقعی در کشور به شمار می رود و این گروه در کارخانه کردستان شروع به تولید محصولی با فناوری جدید کرده که به زودی به بازار عرضه می شود. همچنین در ارتباط با خودروهای شاسی بلند رینگ 16، 17 و 18 نیز محصولاتی تولید شده که فناوری آن برای نخستین بار از سوی این شرکت ارایه شده است.

    گزارش:میترا ممسنی

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو