فونیکسریمکسبهتام

مسئولان برای کاهش حوادث رانندگی اقدام کنند

عصر خودرو- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مسئولان برای جلوگیری از حوادث رانندگی و کاهش تلفات و صدمات آن باید با برنامه ریزی دقیق وظایف خود را انجام دهند.

مسئولان برای کاهش حوادث رانندگی اقدام کنند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، آیت الله محمدرضا ناصری عصر روز شنبه در دیدار رئیس اورژانس کشور با اشاره به اینکه حجم بالای تصادفات در ایران فاجعه است افزود: برای کاهش حوادث باید با فرهنگ سازی در رعایت مقررات، اقدام های عملی انجام شود.
    وی ادامه داد: از دست دادن افراد زیاد در تصادفات و اینکه خیلی از آنها از نیروهای جوان هستند به هیچ وجه پذیرفته نیست و باید به هر نحو ممکن در یک حرکت جدی جمعی اقدام لازم به عمل آید.
    امام جمعه یزد با اشاره به اینکه مسئولان سه عاعل حوادث رانندگی را خودرو، راننده و جاده می دانند تصریح کرد: بخشی از تصادفات به دلیل کیفیت پایین خودروهاست که باید برای ارتقای آن اقدام جدی انجام شود.
    ناصری یزدی به اهمیت فرهنگ‌ سازی و همچنین اصلاح جاده ها برای کاهش حوادث تاکید و پیگیری و حل معضل توسط مسئولان را در استان خواستار شد.
    همچنین رئیس اورژانس کشور به فعالیت دانشگاه علوم پزشکی یزد در خدمات رسانی به مردم در زلزله کرمانشاه اشاره کرد و گفت: اورژانس یزد نخستین دستگاهی بود که در این منطقه حاضر شد.
    حسین کولیوند افزود: دراین حادثه برای نخستین بار با همکاری همگان در کمتر از 20 ساعت هفت هزار و 350 مصدوم به کرمانشاه، تهران، البرز و همدان اعزام شدند.
    به گفته وی در این حادثه، یک هزار و 980 عمل جراحی در کمتر از سه روز انجام شد که این اقدام بی‌ نظیر است.
    استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت در مرکز جغرافیایی ایران قرار دارد.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط