فونیکسریمکسبهتام

ام وی ام ۳۱۵ تازه نفس، جلو تر از رقبای غربی

عصر خودرو- ام وی ام ۳۱۵ یکی از محبوب ترین هاچبک های بازار خودرویی ایران است که دلیل بهره‌مندی از طراحی زیبا و اسپرت و همچنین بهبود‌های متوالی در کیفیت تولید و تکمیل شدن دایره امکانات رفاهی به سرعت به عنوان خودرو جایگزین بسیاری از مدل‌های تکراری و قدیمی غریی تولید داخل قرار گرفت.

ام وی ام ۳۱۵ تازه نفس، جلو تر از رقبای غربی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، ام وی ام 315 خودرویی است که در کلاس خود و در بین رقیبان هم طرازش در طراحی یک سر و گردن بالاتر از آنها قرار می‌گیرد. ایمنی و استحکام بدنه، طراحی داخلی و فضای کافی سرنشینان، مانیتور 7 اینچی تمام لمسی در کنار سیستم صوتی حرفه ایی VIFA از جمله نقاط قوت این محصول است. محبوبیت این خودرو باعث شد تا در بازار انحصار گونه بتواند بیش از 50 هزار دستگاه فروش را تجربه کند.

    اولین جذابیت قابل تامب این خودرو در طراحی فرم جلو پنجره، شکل چراغ ها و انحنای ایرودینامیکی مانند درب موتور این خودرو است. خطوط روی درب موتور حس اسپرت گونه را در این خودرو تقویت می‌کند. خطوط هم خانواده در ادامه بر روی بدنه و برآمدگی روی گلگیر عقب ادامه پیدا می‌کند تا فرم طراحی اسپرت گونه نیز در بدنه این خودرو ادامه پیدا کرده باشد. در طراحی داخلی تیم طراح چری تلاش خود را کرده است تا برای این خودرو اقتصادی میان رده جذابیت های طراحی را مطابق با خواسته قشر جوان همسو کرده باشد.

    بکارگیری نمایشگر آمپر اسپرت و جذاب و همچنین استفاده از مانیتور 7 اینچی و همچنین دکمه های کنترل سیستم صوتی حرفه ایVIFA از روی فرمان از نقاط رفاهی این محصول مدیران خودرو است. آنچه که در سفرهای شهری برای سرنشینان در این خودرو مشهود خواهد بود سواری نرم و بهرمندی از یک سیستم تعلیق منطبق بر شاسی این خودرو است. این هماهنگی در نهایت منجر به یک اتاق جادار و البته با کمترین میزان انتقال صدا به داخل کابین است. در نهایت ایمنی این خودرو و کسب تایدیه های مختلف از موسسات بین المللی از جمله Applus IDIADA و C-NCAP چین و بهره‌گیری از کمربند ایمنی سه نقطه‌ای برای سرنشین‌های جلو و عقب، کیسه هوا برای سرنشین‌های جلو، چراغ ترمز وسط، ترمز جلو دیسکی و عقب کاسه‌ای همراه با دو سیستم ABS و EBS، چراغ مه شکن و ایموبلایزر اشاره کرد.

    ام وی ام 315 از یک موتور چهار سیلندر خطی 16 سوپاپه با حجم 1500 سی‌سی و قدرت 107 اسب بخار و گشتاور 104 نیوتن متری را توسط یک گیربکس 5 دنده دستی به محورهای جلو منتقل می‌کند.

    آنچه امروز در بازار خودرویی اتفاق می‌افتد، انتخاب آگاهانه از سوی مشتریان و عطش برای تجربه جدید با خودروهایی بروز تر و مجهز به امکانات رفاهی بالاتر است. بی شک ام وی ام 315 می‌تواند یک انتخاب خوب برای تجربه یک رانندگی لذت بخش و ایمن باشد. شرکت مدیران خودرو در تمام نمایندگی های خود امکان تست رانندگی این محصول را ایجاد کرده است. علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس www.mvmco.ir از نزدیک ترین نمایندگی محل خود مطلع شده و جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط فروش و ثبت نام این محصول اقدام نمایند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط