فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سایپایدک:

باید اقتصاد مقاومتی را تبدیل به فرهنگ سازمانی کنیم

عصر خودرو- مدیرعامل سایپایدک ضمن تبریک ولادت پیامبر رحمت و مهربانی (هفته وحدت) و تقارن آن با هفته بسیج، گفت: حضرت محمد (ص) رحمه للعاملین است و چشم امید ما در روز قیامت به کرامت و رحمت ایشان است.

باید اقتصاد مقاومتی را تبدیل به فرهنگ سازمانی کنیم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپانیوز، بهزاد پناهی با بیان این مطلب افزود: این هفته یادآور دلاور مردانی است که در دفاع از میهن اسلامی افتخار آفریدند و با ایمان، شجاعت و بصیرت از کیان اسلامی صیانت می کنند.

    وی افزود: تمامی موفقیت ها و پیشرفت های کشور مرهون بسیجیانی است که با همه وجود در خدمت نظام اسلامی هستند و اکنون نیز با تمام توان خود در راستای اقتصاد مقاومتی برای دفاع و پیشرفت کشور از هیچ کوششی دریغ نمی کنند، لذا باید سعی کنیم تا این رویکرد جدید اقتصادی یعنی اقتصاد مقاومتی را تبدیل به فرهنگ سازمانی کنیم.

    وی ادامه داد: امروز بسیج دیگر تنها یک نیروی نظامی نیست بلکه با توانمندی و تعهدی که دارد در اجرای طرح های بزرگ صنعتی در سطح کشور نقش آفرین شده و در صحنه های علمی، فنی و آموزشی هم با حضور فعال خود در مسیر رشد و پیشرفت جامعه تلاش می کند.

    مدیرعامل سایپایدک به تاثیر تحریم‌ها  بر واردات قطعات یدکی اشاره کرد و گفت: با وجود مشکلات عدیده ناشی از تحریم‌های یک‌جانبه در حوزه مبادلات بانکی بین‌المللی، حمل و نقل و سایر حلقه‌های زنجیره تامین خارجی، تلاش می کنیم با  پیش‌بینی‌های لازم و با به کارگیری توان کارشناسی و ارائه راهکارهای خلاقانه، عمده تهدیدهای این مسیر را به فرصت تبدیل کرده و از توان تولیدکنندگان داخلی نیز استفاده کنیم.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط