فونیکسریمکسبهتام

فرمانده پلیس راه استان کرمان اعلام کرد

قاچاقچیان سوخت عامل جدید تصادفات جاده‌ای

عصر خودرو- فرمانده پلیس راه استان کرمان گفت: سابق بر این با قاچاقچیان انسان روبرو بودیم که در سال جاری با چالش جدید قاچاقچیان سوخت مواجه هستیم که باعث رشد آمار تصادفات شده‌اند.

قاچاقچیان سوخت عامل جدید تصادفات جاده‌ای
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  مهر، سرهنگ یوسف نجفی، پیش از ظهر امروز در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان کرمان بیان داشت: با توجه به قانون وضع شده تست الکل در زمینه تخلفات رانندگی، مجازات‌هایی برای متخلفان در نظر گرفته شده که طبق قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.

    وی افزود: در زمینه اجرای این قانون مشکلاتی پیش روی ماست اما باید با کسانی که استنکاف می‌کنند برخورد جدی صورت گیرد که در این زمینه شرکت‌های بیمه می‌توانند در زمان پرداخت بیمه با پلیس همکاری کنند.

    فرمانده پلیس راه کرمان تصریح کرد: باید کار فرهنگ‌سازی و آگاهی دادن به خانواده‌ها در دستور کار باشد و دستورالعملها را به روز کنیم.

    نجفی یادآور شد: در سال جاری آمار تست الکل نسبت به سال گذشته رشد داشته و در نمونه‌گیری انجام گرفته شاهد 21 در صد افزایش بوده‌ایم.

    وی گفت: بر طبق آمارهای ارائه شده ریشه اصلی تصادفات سرعت زیاد است اما همکاران ما در جاده‌ها حضور دارند و بر این امر متمرکز هستند اما از طرفی هم دچار کمبود نیرو جهت گرفتن تست الکل هستیم.

    فرمانده پلیس راه استان کرمان بیان داشت: پیشنهاد می‌کنم در خصوص کاهش روند تصادفات، کمیسیون منظم ایمنی تشکیل شود تا در این زمینه به ما کمک کند تا برنامه‌های جامعی در زمینه کاهش تصادفات درون و برون شهری تدوین و اجرا کنیم.

    نجفی گفت: ما احتیاج به افزایش خودرو نداریم بلکه کیفیت خودرو برای ما مهم است لازم است دوربین‌های کنترل سرعت داشته باشیم ما در شمال استان تنها 36 دوربین داریم در حالی که امسال در محورهای که در آنجا دوربین نصب شده کاهش چشمگیر تصادفات و تلفات را داشتیم.

    وی عنوان داشت: سابق بر این با قاچاقچیان انسان روبرو بودیم که در سال جاری با چالش جدید قاچاقچیان سوخت مواجه هستیم که باعث روند رشد آمار تصادفات شده‌اند.

    نجفی بیان داشت متاسفانه در تصادف خودروی حامل سوخت قاچاق در شهرستان ریگان طی روزهای گذشته شاهد جان باختن 5 نفر بودیم که در میان آن‌ها سه خانم باردار نیز وجود داشت که در زمینه قاچاقچیان سوخت مسئولان مربوطه باید فکری بکنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو