فونیکسریمکسبهتام

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور مطرح کرد:

هفت هزار دستگاه اتوبوس درون شهری خریداری یا بازسازی می شود

عصر خودرو- معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت:خرید و بازسازی هفت هزار دستگاه اتوبوس درون شهری مراکز استان های کشور در دستور کار این سازمان قرار دارد.

هفت هزار دستگاه اتوبوس درون شهری خریداری یا بازسازی می شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، مسعود نصرتی عصر جمعه در قزوین افزود: تامین 12 هزار میلیارد ریال از محل انتشار اسناد خزانه و اوراق مشارکت برای خرید و بازسازی این تعداد اتوبوس در نظر گرفته شده است.
    وی ادامه داد: با توجه به افزایش قیمت اتوبوس ها در ماه های گذشته، در حال برنامه ریزی هستیم تا خرید این تعداد اتوبوس را با قیمتهای مناسب و با مشارکت بانک ها و کمک های دولت به انجام برسانیم.
    این مسئول با اشاره به رفع مشکل بیمه رانندگان درون و برون شهری، خاطرنشان کرد: انجام این مهم همراه با 32 هزار میلیارد ریال از محل 10 درصد عوارض سوخت در یک روز مورد تصویب مجلس شورای اسلامی قرار گرفت که این موضوع با پیگیری های مشترک وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور به انجام برسد.
    به گفته نصرتی، مصوبه یاد شده قابل تکرار در سال های آینده نیز خواهد بود و اعتبار در نظر گرفته برای آن نیز 13 هزار میلیارد ریال است.
    معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: امسال اعتبارات در نظر گرفته شده برای حمل و نقل عمومی کشور 55 هزار میلیارد ریال بود که این میزان برای سال آینده 80 هزار میلیارد ریال خواهد بود.
    وی در خصوص توزیع قیر رایگان اظهار داشت : این مهم در شهرهای زیر 50 هزار نفر امسال انجام شد اما برای سال آینده پیشنهاد افزایش آن به 27 درصد و برای شهرهای کمتر از 100 هزار نفر داده شده است.
    وی اضافه کرد: در خصوص خرید ماشین آلات آتش نشانی، حمل متوفی و کامیون برای شهرهای زیر 100 هزار نفر برنامه های خود را در قالب بند 'و' تبصره 31 انجام داده و به نظر می رسد از محل 10 درصد عوارض سوخت 45 هزار میلیارد ریال اعتبار این بخش خواهد بود که در صورت توزیع منظم آن از ابتدای سال آینده، بتوانیم نیازهای موجود در این حوزه را پاسخگو باشیم.
    معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور امروز ( جمعه ) به همراه معاون عمران و توسعه امور شهری وزارت کشور از طرح های مدیریت شهری قزوین دیدن و در نشستی با حضور شهرداران و اعضای شوراهای این استان شرکت کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط