فونیکسریمکسبهتام

معاون وزیر ارتباطات خبر داد

امکان ویرایش اطلاعات متقاضیان کارت سوخت پس از اتمام ثبت نام

عصر خودرو- معاون وزیر ارتباطات گفت: متقاضیان ثبت نام کارت سوختی که به یکی از روش‌های غیر حضوری اقدام به ثبت نام کردند، از تاریخ ۲۴ آذر ماه به بعد امکان ویرایش اطلاعات خود را به صورت دائمی دارند.

امکان ویرایش اطلاعات متقاضیان کارت سوخت پس از اتمام ثبت نام
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگه خبری«عصرخودرو» به نقل از میزان، با رسیدن به روز‌های پایانی ثبت نام کارت سوخت، برخی متقاضیان ثبت نام الکترونیکی در روند ثبت نام خود با سوالات یا مشکلاتی مواجه شدند.
    تعدادی از متقاضیان ثبت نام پس از مراجعه به سایت، اپلیکیشن یا کد دستوری پس از ورود اطلاعات خود زمانی که به مرحله انتخاب کارت بانکی می رسند، شماره تمام کارت‌های خود را برای انتخاب مشاهده نمی کنند و یا پس از انتخاب کارت خود، تصمیم به تغییر کارت بانکی خود برای کارت سوخت دارند، با موانعی مواجه می‌شوند.
    در راستای پاسخگویی به این سوالات با امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات به گفت‌وگو نشستیم.
    امیر ناظمی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، در خصوص امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت کارت سوخت از روش‌های غیرحضوری گفت: امکان ویرایش اطلاعات افراد متقاضی تغییر کارت بانکی به کارت سوخت پس از پایان ثبت نام یا به عبارتی از 24 آذر ماه به بعد آماده می‌شود.
    وی افزود: امکان ویرایش اطلاعات دائمی خواهد بود تا در صورت بروز مشکلاتی مانند اتمام تاریخ انقضا کارت، فروش خودرو، تصمیم به تغییر کارت بانکی به عنوان کارت سوخت و موارد مشابه، کارت دیگری جایگزین شود.
    رئیس سازمان فناوری اطلاعات در ادامه به بانک جامع اطلاعاتی اشاره و عنوان کرد: پایگاه داده در خصوص کارت‌های بانکی در حدود 98 درصد پوشش، در زمینه خودرو نیز تعدادی از آن‌ها که در مناطق آزاد بوده اند اطلاعاتشان به صورت کامل وارد نشده و در زمینه خود سیم کارت‌ها نیز یکی از NVO‌ها اطلاعاتشان وارد نشده که به عبارت دیگر تک تک پایگاه داده بالای 98 یا 99 درصد پوشش را دارند، اما به پوشش 100 درصدی نرسیده که به مرور زمان تکمیل خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو