فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل شرکت زامیاد خبر داد:

هدف گذاری زامیاد برای کسب نیمی از سهم بازار وانت کشور

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت زامیاد گفت: نسل جدید وانت های پادرا و پیکاپ ریچ از ابتدای سال آینده تولید و روانه بازار می شود.

هدف گذاری زامیاد برای کسب نیمی از سهم بازار وانت کشور
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپانیوز، محمد زارع پور اشکذری با اشاره به برنامه استراتژیک این شرکت به منظور افزایش تولید و توسعه سبد محصول خاطرنشان کرد: شرکت زامیاد در سال آینده، تولید حداکثری محصولات تجاری را در دستور کار دارد.

    وی در ادامه از برنامه تولید انبوه  وانت ریچ  زامیاد در سال 98 خبر داد و افزود: با تامین به موقع قطعات ‍CKD وانت ریچ، این محصول در دو نوع تک کایبن و دو کابین به بازار عرضه می شود. ضمن اینکه تا پایان امسال نیز  حجم قابل توجهی از این نوع وانت را تولید خواهیم کرد.

    مدیرعامل شرکت زامیاد همچنین در مورد روند تولید محصولات دیگر در این شرکت گفت: تولید مجدد نسل جدید وانت های دُرکا و عرضه بیش از 10 هزار دستگاه نسل جدید وانت پادرا از دیگر برنامه های شرکت زامیاد در راستای توسعه سبد محصول خواهد بود.

    زارع پور اشکذری، افزایش تولید «وانت پادرا» را از دیگر برنامه های آتی شرکت زامیاد دانست و یادآور شد: با توجه به سال ها تجربه فراوان شرکت زامیاد در زمینه تولید وانتنیسان (که دارای شاسی بسیار مستحکمی  است)، قصد داریم «پادرا» را با همان استحکام و نیز قدرت حمل بار فراوان وارد بازار کنیم. 

    وی در مورد وانت پادرا گفت: این محصول ضمن دارا بودن اتاق و کابین به‌روزتر، مورد استقبال راننده هایی که از این خودرو استفاده می‌کنند، واقع شده است. ضمن اینکه در بحث قیمت هم تفاوت چندان بالایی نسبت به وانتنیسان ندارد و تاکنون نیز بسیاری از سازمان‌ها و مردم خواهان خرید آن شده اند.

    مدیرعامل زامیاد در ادامه به سهم 40 درصدی این شرکت در بازار وانت کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به دانش و توانایی فنی موجود در مجموعه زامیاد و برنامه ریزی دقیق و هدفمند در حوزه های مهندسی و تولید، قصد داریم تا سال آینده نیمی از سهم بازار خودروهای تجاری را کسب کنیم.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو