فونیکسریمکسبهتام

نیسان خودرویی با ارزش ۱.۱ میلیون دلار تولید می‌کند +تصاویر

عصر خودرو-نیسان قصد دارد تا اواسط سال ۲۰۱۹ خودرو Nissan GT-R۵۰ با قیمتی معدل ۱.۱ میلیون دلار راهی بازار کند.

نیسان خودرویی با ارزش ۱.۱ میلیون دلار تولید می‌کند +تصاویر
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، خودرو سوپراسپرت و گران‌قیمت نیسان با نام Nissan GT-R50 در سال 2019 راهی بازار می‌شود.

نیسان قصد دارد تنها 50 دستگاه از خودرو Nissan GT-R50 تولید و با قیمت 1.1 میلیون دلار به مشتریان ثروتمند خود عرضه کند. طبق اعلام نیسان ارزش دقیق این خودرو در اروپا 990000 یورو و در ایالات متحده 1124410 دلار خواهد بود. تصاویر کانسپت این خودرو اولین بار در نمایشگاه Goodwood در معرض دید علاقمندان قرار گرفت و باعث شد بسیاری از کارشناسان و طرفداران خودروهای اسپرت به دنبال کسب اطلاعات بیشتر از این خودرو باشند.

نیسان به مشتریان خودرو قول داده که در انتخاب رنگ بدنه خارجی خوردو و رنگ داخل خوردو دست آن‌ها را باز می‌گذارد تا خودرویی با رنگ مورد علاقه هر مشتری را تولید کند. باب لیشلی کارگردان برنامه تلویزیونی خودروهای اسپرت نیسان گفت: واکنش طرفداران نیسان و حتی آن دسته از دوست‎داران خودروهای اسپرت که به نیسان علاقه خاصی ندارند به اخبار تولید خودرو Nissan GT-R50 هیجان‌انگیز و خارج از حد تصور است.

باب در ادامه افزود: 50 خودرو Nissan GT-R50 به مناسبت پنجاهمین سالگرد تولید خوردوهای سری GT-R و طراحی Italdesign کمپانی نیسان تولید می‌شود. این خودرو پرچمدار خودروهای نیسان محسوب می‌شود و به عنوان میراثی ارزشمند از جانب مهندسان نیسان تا سال‌ها  شناخته خواهد شد.

به نظر می‌رسد نمونه‌های اولیه این خودرو اوایل سال 2019 رونمایی شود و طبق وعده نیسان نسخه نهایی خودرو Nissan GT-R50 اواسط همان سال به دست مشتریان می‌رسد. طراحی زیبای داخلی و بیرونی این خودرو به حدی است که در آستانه عرضه نهایی بسیاری از ثروتمندان جهان را مشتاق خرید آن ساخته است.

تنها اطلاعات فاش اعلام شده در مورد این خودرو گران‌قیمت قدرت 720 اسب‌بخار موتور و گشتاور 780 نیوتون متر است. همین جزییات اندک به روشنی نشان می‌دهد مهندسان نیسان علاوه بر تمرکز بر زیبایی خودرو به قدرت آن نیز توجه زیادی کرده‌اند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
      آرشیو