فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهور خوزستان عنوان کرد:

"توقیف خودرو"، موثرترین برخورد در کاهش جرایم رانندگی

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور خوزستان گفت: هر چند افزایش نرخ جرایم، در بازدارندگی از وقوع جرایم موثر خواهد بود ولی توقیف خودرو بهتر از جریمه‌ها یا برخوردهای دیگر تاثیرگذار است.

"توقیف خودرو"، موثرترین برخورد در کاهش جرایم رانندگی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، سرهنگ منصور جمشیدی با اشاره به تاثیر افزایش نرخ جرایم رانندگی در کاهش جرایم، اظهار کرد: مطمئنا افزایش نرخ جریمه در بازدارندگی از ارتکاب جرایم تاثیرگذار خواهد بود، همان‌گونه که سال‌های گذشته با افزایش نرخ جریمه شاهد تاثیرگذاری آن در کاهش جرایم بودیم.

    وی افزود: همه برخوردهای پلیس با متخلفان یک نوع جریمه محسوب می‌شود و توقیف خودرو و جریمه نقدی، برخوردهای پلیس راهنمایی و رانندگی در برابر ارتکاب جرم هستند.

    جمشیدی با اشاره به تاثیر انواع برخوردها در کاهش جرایم رانندگی بیان کرد: توقیف خودرو بهتر از جریمه‌ها یا برخوردهای دیگر در بازدارندگی تاثیرگذار بوده است.

    رئیس پلیس راهور خوزستان با اشاره به علت جرایم رانندگی، گفت: بیشترین جرایم رانندگی به علت سرعت و سبقت غیرمجاز رخ می‌دهند. پلیس مایل به برخورد با رانندگان نیست بلکه باید مردم خودکنترل باشند و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط