فونیکسریمکسبهتام

رانا تا پایان خرداد بازار می آید

قیمت دومین خودرو ایرانی کمتر از ۱۵ میلیون تومان

عصر خودرو : مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو خبر از تولید انبوه و عرضه خودرو رانا که با فکر و دستان هنرمند صنعتگران ایرانی طراحی شده است در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی داد .

قیمت دومین خودرو ایرانی کمتر از ۱۵ میلیون تومان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۹:۰۲

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» به نقل از ایکوپرس، جواد نجم الدین با بیان این مطلب کهمقام معظم رهبری سال جدید راسال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری کرده اند ، گفت :اجرای درست و کامل شعار سال ، موجب توسعه استقلال صنعتی کشور و رونق اقتصادی می شود .


    نجم الدین اظهارداشت : گروه صنعتی ایران خودرو این افتخار را دارد که در سهماهه اول این سال دومین خودرو با نشان ایرانی رادرا ختیار مشتریان قرار دهد.


    وی قیمت خودرورانا را کمتر از 15 میلیون تومان عنوان کرد و خاطر نشان ساخت : این خودرو از امکانات رفاهی و ایمنی بالایی برخوردار است .


    مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو از دیگر مزایای خودرو رانا را توسعه یک پلتفرم جدید برای ایران خودرو درتوسعه صادرات ، دستیابی به استاندارد ایمنی سه ستاره و استاندارد آلایندگی یورو 4 و 5و مجهز به کیسه هوا سرنشین و راننده و ترمز ضد قفل عنوان کرد و اظهارداشت : این خودرو در جهت عرضهدریازار هالی داخلی و بین الملی درکلاس ابعادی Cوبه صورت چهار درب سدان صندوقدار تولید می شود .


    نجم الدین تاکید کرد :این خودرو با دونوع موتور کم مصرف تی یو5 و ای اف 7 به بازار عرضه می شود و موتور دیزل ملی درسال 92 برروی رانا نصب خواهد شد .


    مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو خاطر نشان ساخت : برنامه تولید خودرو رانادر سال جاری 50 هزار دستگاه است که این میزان تا سقف 200 هزار دستگاه درسال قابل افزایش است .


    نجم الدین ، مهمترین بارار صادراتی رانا را بازار های هدف منطقه خاورمیانه ، روسیه ، ترکیه ، آفریقا و آمریکای جنوبی عنوان کرد .


    وی خاطر نشان ساخت : درسال گذشته 52 دستگاه رانا به صورت آزمابشی تولید شده است .



    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو