فونیکسریمکسبهتام

تویوتا قابل اعتماد و مزدا کم خرج؛

موتورهای ژاپنی در لیست باکیفیت‌ترین‌ها

عصر خودرو- زمانی که خودرو به تغییر یا تعمیر نیاز داشته باشد، آنگاه داشتن یک خودروی با هزینه‌های کمتر غنیمت محسوب می‌شود.

موتورهای ژاپنی در لیست باکیفیت‌ترین‌ها
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصر ایران ، موسسه "کار MD"، در تحلیل سالانه خود به مقایسه شاخص سلامت خودروها و رتبه اعتماد پذیری مدل‌ها با توجه به هشدار چک موتور و هزینه‌های تعمیر پرداخته است. این تحلیل براساس مطالعه 6.5 میلیون خودرو تولید شده بین سال‌های 1996 تا 2018 صورت گرفته است. موسسه carMD اطلاعات و عناصر کلیدی در خصوص خدمات پس از فروش به منظور توسعه کسب و کاراهای هوشمند، مشکل‌شناسی از راه دور، مدیریت فناوری خودرو و خدمات دیگر را با حفظ ارتباط تولیدو مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهد.

    سه خودروی برتر در هر کلاس خودرویی که کمترین میزان هزینه در تصادفات را می‌سازند

     

    موسسه کار MD در یک بازه زمانی 6 ماهه در برندها و مدل‌های مختلف چراغ‌های چک موتور را بررسی کرده تا از میان آنها قابل اعتمادترین و ارزان‌ترین خودروها را بیابد.

    بر این اساس محصولات تویوتا با کمترین میزان مشکلات موتوری روبه‌رو می‌شوند و احتمال روشن شدن چراغ موتور آنها نسبت به محصولات دیگر کمتراست. پس از تویوتا می‌توان به موتور محصولات آکیورا، هیوندای، هوندا و میتسوبیشی اعتماد بیشتری کرد. حضور طیف گسترده خودروسازهای ژاپنی در رده کم مشکل‌ها در نوع خود جالب به نظر می‌رسد.

    کمترین میانگین هزینه تعمیرات               کمترین هزینه تعمیر در حوادث

    از میان 12 خودروی جدول، 7 خودرو ژاپنی هستند

    با این وجود مسئله دیگری نیز باید مورد توجه قرار گیرد. هر چه قدر هم یک خودرو قابل اعتماد و فوق‌العاده باشد، گاهی به تعمیر نیاز دارد. زمانی که خودرو به تغییر یا تعمیر نیاز داشته باشد، آنگاه داشتن یک خودروی با هزینه‌های کمتر غنیمت محسوب می‌شود. براساس مطالعات صورت گرفته میانگین هزینه برای روشن شدن چراغ موتور  مزدا حدود 286 دلار برآورد می‌شود. پس از مزدا نیز محصولا کیا با متوسط هزینه (320 دلار)، دوج (326 دلار)، هیوندای (328 دلار) و کرایسلر (329 دلار) قرار می‌گیرند.

    10 برند برتری که چراغ چک موتور در آنها کمتر روشن می‌شود

    بر اساس این داده‌ها ارزان‌ترین خودرو برای تعمیر در هیوندای توسان و اکسنت بوده و متوسط هزینه برای آنها به ترتیب به 67 و 69 دلار می‌رسد. کیاریو 2016،  تویوتا پیریوس C 2014 و میتسوبیشی میراژ 2017 نیز از مدل‌هایی هستند که میانگین هزینه برای آنها منطقی و نه چندان گران محسوب می‌شود.

    10 خودرویی که متوسط کمترین هزینه تعمیر را از آن خود کرده‌اند

    توسان و اکسنت هیوندای، ریوکیا و پریوس c تویوتا در صدر جدول قرار دارند

     


     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو