فونیکسریمکسبهتام

امام جمعه اردبیل:

استاندارد نبودن ایمنی خودروها موجب افزایش سرقت شده است

عصر خودرو- امام جمعه اردبیل گفت: استاندارد نبودن سیستم ایمنی تعدادی از خودروهای تولید داخل تسهیل کننده ارتکاب سرقت در کشور شده است.

استاندارد نبودن ایمنی خودروها موجب افزایش سرقت شده است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی پلیس اردبیل ، آیت الله سیدحسن عاملی روز یکشنبه در نشستی با فرمانده انتظامی اردبیل افزود: موضوع ایمن نبودن خودروها برای پلیس دردسرساز شده و افزایش بار انتظامی به دنبال دارد طوری که با بستر سازی ارتکاب سرقت برای سارقان، آرامش عمومی و پایداری امنیت تهدید می شود.
    وی با اشاره به اینکه اردبیل یکی از استان های امن کشور است از سیر صعودی آمار وقوع سرقت های خرد ابزار نگرانی کرد.
    او اظهار داشت: با توجه به اینکه بیشتر سرقت های خرد توسط معتادان متجاهر انجام می شود باید در رابطه با نگهداری، ساماندهی و بازپروری معتادان تدابیر هدفمند و برنامه های جامع اتخاذ شود که تحقق این امر مستلزم همدلی، همگامی و انسجام بین سازمان ها، جدیت و تعهد مسئولان و بهره مندی از ظرفیت های مردمی است.
    آیت الله عاملی همچنین با بیان اینکه در دانشگاه ها و آموزشگاه های ناجا باید فن خطابه تعلیم و آموزش داده شود، گفت: این موضوع بستر ساز اطلاع رسانی هدفمند و جامع هشدارهای انتظامی و تسهیل کننده ارتباطات اجتماعی پلیس با محوریت ارائه آموزش و تذکر است.
    وی در بخش دیگری از سخنان خود با تمجید از مقابله هدفمند ناجا با برنامه های خصمانه و هجمه های گسترده فرهنگی و ضد اسلامی استکبار جهانی، افزود: نقش آفرینی مثبت و حضور اجتماعی مقتدرانه، متعهدانه و مسئولانه پلیس، ناامنی مجرمان و آرامش و امنیت مردم را به ارمغان آورده است.
    فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل هم در این نشست هدف پلیس را مردمی کردن تولید، حفظ و توسعه امنیت و آرامش اجتماعی دانست و گفت: جلب حداکثری مشارکت مردم، توسعه و تعمیق تعاملات سازمانی و استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در راس برنامه های پلیس اردبیل در توسعه امنیت و آرامش اجتماعی است.
    سرهنگ عادل منیر با اشاره به اجرای اثربخش طرح ارتقای امنیت اجتماعی در حوزه های مختلف با هدف افزایش احساس امنیت و آرامش فردی و عمومی افزود: در مینه سازماندهی و بازپروری معتادان متجاهر نیازمند همدلی و انسجام بین سازمانی هستیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو