فونیکسریمکسبهتام

فروش فوری نقدی محصولات مدیران خودرو با قیمت قطعی در نمایندگی پورسعید خلیلی

عصر خودرو- گروه نمایندگی‌های پورسعید خلیلی، نماینده برتر مدیران خودرو شرایط فروش ویژه محصولات ام وی ام و چری را با قیمت قطعی اعلام کرد.

فروش فوری نقدی محصولات مدیران خودرو با قیمت قطعی در نمایندگی پورسعید خلیلی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در شرایط فروش جدید مدیران خودرو که از سوی نمایندگی پورسعیدخلیلی اعلام شده است، محصولات مختلف برند چری شامل چری آریزو5 و چری تیگو5 و محصولات MVM شامل MVM X22 و MVM X33 با شرایط جدید فروش با قیمت قطعی و تحویل 30 روزه عرضه می‌شوند. همچنین شرایط فروش اقساطی MVM 315 نیز از سوی این نمایندگی برقرار شده است.
    در شرایط فروش جدید نمایندگی پورسعید خلیلی، ام وی ام ایکس 22 در دو مدل دستی و اتوماتیک و چهار تیپ ساده، لاکچری، اکسلنت و اسپرت اکسلنت عرضه می‌شود.
    همچنین شرایط فروش ام وی ام ایکس 33 نیز در تیپ اسپرت از سوی این نمایندگی برقرار شده است.
    در کنار این‌ها شرایط فروش چری نیز از سوی این نمایندگی برقرار شده است. بر اساس اعلام نمایندگی پورسعید خلیلی، چری آریزو5 در مدل ساده و توربو عرضه شده است. به‌علاوه شرایط فروش چری تیگو5 نیز در دو تیپ IE و IL از سوی این نمایندگی فراهم شده است. در این شرایط فروش، چری تیگو7 نیز در قالب فروش نقدی فوری عرضه شده است.
    جهت بررسی شرایط فروش MVM X22 می‌توانید اینجا را ببینید. برای بررسی شرایط فروش MVM X33 اینجا کلیک کنید. همچنین می‌توانید شرایط فروش چری آریزو5 را اینجا و چری تیگو5 را اینجا ببینید.


    اگر قصد خرید ام وی ام و یا خرید چری را دارید، کارشناسان ما در گروه نمایندگی‌های پورسعید خلیلی آماده راهنمایی شما هستند. لیست نمایندگی‌ها و شماره تماس آن‌ها به شرح زیر است:
    تلفن‌های تماس با کد 021 تهران
    شعبه نیایش 44874265
    شعبه سعادت آباد 22342717
    شعبه ملاصدرا 88059017
    اطلاعات بیشتر را می‌توانید در وبسایت پورسعید خلیلی به آدرس poursaeidkhalili.com ببینید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط