فونیکسریمکسبهتام

مشکل بیمه تاکسیرانان حل شد

عصر خودرو- مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهری کشور، از به اجرا درآمدن بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی تا پایان سال خبر داد.

مشکل بیمه تاکسیرانان حل شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مهر، مرتضی ضامنی، با بیان اینکه  موضوع بیمه تکمیلی درمان تاکسیرانان یکی از مسائلی بود که مدت ها مغفول مانده بود که با جدیت درحال پیگیری آن هستیم، گفت :  جلسات متعددی با مسئولان مربوط در حوزه بهداشت و درمان داشته ایم که امیدواریم تا پایان سال و با ارائه طرحی رانندگان تاکسی بتوانند از بیمه تکمیلی درمان استفاده کنند.

    وی ادامه داد: بیمه تأمین اجتماعی این قشر نیز از مسائلی بود که متأسفانه چون در گذشته در قانون بودجه سنواتی کشور سرفصل مشخصی درباره بیمه تأمین اجتماعی رانندگان دیده نشده بود همواره با سازمان تأمین اجتماعی مبنی بر اینکه دولت سهم خود را پرداخت نمی کند اختلاف نظرهایی داشته ایم.

    ضامنی افزود: با پیگیری های صورت گرفته در وزارت کشور و مجلس، بیمه تأمین اجتماعی تاکسیرانان در لایحه بودجه سال 98 قرار گرفت و از سال بعد 50 درصد سهم دولت در بیمه رانندگان لحاظ خواهد شد.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهری کشور، درباره اقدامات رفاهی برای تاکسیرانان سراسر کشور نیز گفت: با توجه به مشکلات ناشی از تحریم و بهم ریختگی بازار، اختلاف قیمت فاحشی در محصولات خودرویی برای تاکسیرانان بوجود آمده است بنابراین با برنامه ریزی های صورت گرفته تلاش کردیم محصولات و لوازم یدکی پرمصرف را از تولیدکننده با حذف واسطه ها به مصرف کنندگان ارائه دهیم.

    ضامنی اضافه کرد: در مرحله اول اقدام به توزیع لاستیک کردیم و تاکنون 90 هزار حلقه لاستیک در اختیار رانندگان تاکسی در سراسر کشور قرار گرفته است که تعداد 35 هزار حلقه در تهران و 55 هزار حلقه در سایر شهرها با نرخ مصوب دولتی که بین 30 تا 50 درصد نسبت به بازار اختلاف قیمت دارند توزیع شده است.

    وی گفت: در مرحله دوم توزیع روغن موتور را در دستور کار داریم که به زودی کار توزیع آغاز خواهد شد همچنین سایر اقلام پرمصرف خودرو مانند لنت ترمز نیز فرآیند تحویل آن از تولید به مصرف در دست انجام است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو