فونیکسریمکسبهتام

مه گرفتگی محورهای آذربایجان‌غربی در پی بارش برف

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: کلیه محورهای مواصلاتی استان باز و تردد در آنها جریان دارد.

مه گرفتگی محورهای آذربایجان‌غربی در پی بارش برف
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، ارسلان شکری با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های استان در پی بارندگی‌های روز گذشته افزود: براساس آخرین گزارش دوربین‌های نظارتی مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی و گزارش راهداران این اداره کل مستقر در محورهای مواصلاتی استان، کلیه راه‌های استان، باز و تردد در آنها برقرار است.

    وی تصریح کرد: بارش برف هم اینک در شهرستان‌های تکاب، سردشت، پیرانشهر و محور ماکو به بازرگان، محور خوی به چالدران و محور شاهین دژ به تکاب گزارش شده است.

    شکری ادامه داد: مه گرفتی در کلیه محورهای چالدران، ارومیه به سلماس، پیرانشهر به سردشت، پیرانشهر به تمرچین، شاهین دژ به تکاب گزارش شده است و راهداران با تلاش برای تسهیل عبور و مرور در مسیرهای مختلف مستقرند.

    وی از حضور  مستمر و گشت زنی مداوم خودروهای برف روبی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در محور های برف گیر جهت بازگشایی احتمالی محورها خبر داد و تصریح کرد: ماشین آلات برف روب و تجهیزات لازم فراهم است.

    کارشناس پیش بینی  اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی نیز گفته، دمای هوای استان کاهش می یابد.

    مهدی کریمی  در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزوده، سامانه بارشی که از  هفته گذشته وارد استان شده بود از اواخر وقت امروز  از استان خارج خواهد شد. با خارج شدن سامانه بارشی ضمن کاهش ناپایداری با ریزش هوای سرد، شاهد افت 3 تا 5 درجه دما در استان خواهیم بود.

    کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی در خصوص بیشترین میزان بارندگی در 24 ساعت گذشته تصریح کرد: بیشترین  میزان بارندگی برف و باران  در پیرانشهر به میزان 20 میلیمتر گزارش شده است.

    کریمی در خصوص سردترین و گرم ترین شهرهای استان گفت: طی 24 ساعت گذشته پلدشت با 6 درجه بالای صفر گرمترین و چالدران با10  درجه زیر صفر سردترین ترین شهر استان اعلام شده است.

    وی با اشاره به اینکه در اثر فعالیت سامانه بارشی چند روز گذشته میزان بارش ها در ارومیه 3.8 میلی متر بوده، اظهار کرد: دمای ارومیه در سرد ترین ساعات 5 درجه بالای صفر و در گرمترین ساعات 5 درجه بالای صفر اعلام شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو