فونیکسریمکسبهتام

تخفیف ویژه "تسلا" به کارمندانش برای خرید خودروی "مدل ۳"

عصر خودرو- شرکت "تسلا" برای جذب کارمندان خود برای شرکت در آزمایش سیستم خودران این شرکت، تخفیف‌های ویژه‌ای را به آنها پیشنهاد کرده است.

تخفیف ویژه "تسلا" به کارمندانش برای خرید خودروی "مدل ۳"
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، "ایلان ماسک"(Elon Musk)، مدیرعامل شرکت "تسلا"(Tesla) قصد دارد کارمندان بیشتری را برای شرکت در آزمایش "سخت‌افزار اتوپایلوت 3"(Autopilot Hardware 3) این شرکت به کار گیرد و تخفیف ویژه‌ای را به کسانی که در این آزمایش ثبت‌نام می‌کنند، پیشنهاد داده است.

    ماسک باور دارد که این سخت‌افزار، پیشرفته‌ترین رایانه برای رانندگی خودران است که با یک شبکه عصبی هدایت می‌شود. برنامه آزمایشی این سیستم، در ماه سپتامبر و با شرکت صدها کارمند و خودروهای مجهز به سخت‌افزار جدید آغاز شد.

    در ایمیلی که ماسک برای شرکت‌کنندگان ارسال کرده، آمده است که برنامه آزمایش سخت‌افزار هنوز به صد نفر دیگر نیاز دارد. همچنین در ایمیل گفته شده که کارآیی این سخت‌افزار جدید، بسیار بیشتر از نسخه قبلی آن است.

    تسلا برای جذب کارمندان به ثبت‌نام در برنامه آزمایشی، یک تخفیف هشت هزار دلاری به آنها پیشنهاد می‌کند که به گفته ماسک، فقط تا زمان جذب نیروی کافی برای آزمایش ادامه خواهد داشت.

    به نظر می‌رسد مشکل اصلی درآوردن کارمندان به این برنامه، ناشی از این حقیقت باشد که همه کارمندان تسلا، از عهده خرید وسایل نقلیه این شرکت برنمی‌آیند اما تسلا برای این مشکل هم چاره‌ای دارد. در ایمیل دیگر ماسک آمده است از آنجا که در تسلا مدل 3 فقط تریم داخلی "پریمیوم" موجود است، این شرکت قصد دارد از هزینه پنج هزار دلاری این آپشن چشم پوشی کند تا خرید این خودرو برای کارمندان مقرون به صرفه باشد و آنها بتوانند در این طرح آزمایشی حضور پیدا کنند.

    این شرایط، هم برای تسلا و هم برای کارمندان آن، یک برد به شمار می‌رود زیرا همچنان که شرکت به داده‌های سخت‌افزاری دست پیدا می‌کند، کارمندان نیز از تخفیف 13 هزار دلاری خرید خودرو تسلا بهره‌مند می‌شوند.

    هدف تسلا این است که آزمایش سیستم خودران خود را در نیمه نخست سال 2019 آغاز کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو