فونیکسریمکسبهتام

فروش فوری اقساطی محصولات مدیران خودرو در نمایندگی پورسعید خلیلی

عصر خودرو- شرایط فروش اقساطی محصولات ام وی ام با تسهیلات ویژه، قیمت قطعی و بازپرداخت تا ۴۸ ماه در گروه نمایندگی‌های پورسعید خلیلی، نماینده برتر مدیران خودرو آغاز شد.

فروش فوری اقساطی محصولات مدیران خودرو در نمایندگی پورسعید خلیلی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در شرایط فروش جدید مدیران خودرو که از سوی نمایندگی پورسعیدخلیلی اعلام شده است، محصولات مختلف ام وی ام شامل MVM X22 و MVM X33 و MVM 315 با شرایط متنوع اقساطی و تحویل فری با قیمت قطعی به فروش می‌رسد.
    در شرایط فروش جدید نمایندگی پورسعید خلیلی، ام وی ام ایکس 22 در دو مدل دستی و اتوماتیک و تیپ بندی‌های متنوع عرضه می‌شود. بر اساس اعلام گروه نمایندگی‌های پورسعید خلیلی، پیش‌پرداخت این خودروها بسته به تیپ بندی خودرو از 82 میلیون تومان آغاز می‌شود و اقساط نیز بسته به درخواست مشتریان تا 48 ماه خواهد بود. تحویل خودروهای MVM X22 در طرح فروش ویژه گروه نمایندگی‌های پورسعید خلیلی، فوری خواهد بود و خریداران می‌توانند حتی بدون چک نیز از شرایط اقساطی فروش ام وی ام X22 بهره‌مند شوند.
    علاوه بر این فروش ام وی ام ایکس 33 نیز در تیپ اسپرت با گیربکس اتوماتیک از سوی این نمایندگی برقرار شده است. در این شرایط مشتریان می‌توانند با پیش‌پرداخت 114 میلیون تومان نسبت به خرید فوری خودرو با قیمت قطعی اقدام کنند و باقی مبلغ خودرو را تا 4 سال در قالب اقساط پرداخت کند. تحویل خودروهای MVM X33 در طرح فروش ویژه گروه نمایندگی‌های پورسعید خلیلی، فوری خواهد بود و خریداران می‌توانند حتی بدون چک نیز از شرایط اقساطی فروش ام وی ام X33 بهره‌مند شوند.
    در کنار این دو خودرو کراس‌اوور، ام وی ام 315 اسپرت اکسلنت نیز با پیش‌پرداخت 46.5 میلیون تومان و اقساط تا 4 سال از سوی گروه نمایندگی‌های پورسعید خلیلی عرضه شده است. تحویل خودروهای MVM 315 در طرح فروش ویژه گروه نمایندگی‌های پورسعید خلیلی، فوری خواهد بود و خریداران می‌توانند حتی بدون چک نیز از شرایط اقساطی فروش ام وی ام 315 بهره‌مند شوند.
    جهت بررسی شرایط فروش MVM X22 می‌توانید اینجا را ببینید. برای بررسی شرایط فروش MVM X33 اینجا و برای بررسی شرایط فروش MVM 315 اینجا کلیک کنید.
    اگر قصد خرید ام وی ام و یا خرید چری را دارید، کارشناسان گروه نمایندگی‌های پورسعید خلیلی آماده راهنمایی شما هستند. لیست نمایندگی‌ها و شماره تماس آن‌ها به شرح زیر است:
    تلفن‌های تماس با کد 021 تهران
    شعبه نیایش 44874265
    شعبه سعادت آباد 22342717
    شعبه ملاصدرا 88059017
    اطلاعات بیشتر را می‌توانید در وبسایت پورسعید خلیلی به آدرس poursaeidkhalili.com ببینید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو