فونیکسریمکسبهتام

فرمانده انتظامی مازندران مطرح کرد:

اعمال قانون ۱۳۰۰ خودرو متخلف طی ۲۴ ساعت در مازندران

عصر خودرو- فرمانده انتظامی مازندران از اجرای طرح ضربتی ساماندهی صنوف و برخورد با تخلفات راهور و اعمال قانون یک هزار و ۳۲۰ خودروی متخلف طی ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان خبر داد.

اعمال قانون ۱۳۰۰ خودرو متخلف طی ۲۴ ساعت در مازندران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سردار سید محمود میرفیضی در حاشیه اجرای طرح ساماندهی صنوف و برخورد با تخلفات راهور که به منظور مدیریت ترافیک شهری در سطح استان به اجرا در آمد، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،گفت: محدودیت ارتباطی درون شهری با توجه به افزایش خودروها و مشکل ترافیک موجب هدر رفت زمان و عدم استفاده مفید از امکانات شهری می شود .

    فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: وجود چنین شرایطی ایجاب می‌کند، ساکنان شهرها و استفاده کنندگان از امکانات موجود آن با رعایت قوانین، مقررات و حقوق شهروندی شرایط استفاده از امکانات موجود را برای همگان میسر سازند.

    سردارمیرفیضی با اشاره به این که 20 درصد از کشته شدگان حوادث رانندگی را عابران پیاده تشکیل می دهند، اظهار داشت: این شرایط ایجاب می‌کند تا شهروندان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و همکاری با پلیس ضمن کاهش تلفات انسانی از ازدحام و سنگینی بار ترافیک شهری بکاهند.

    وی با اشاره به آغاز طرح مشترک ساماندهی صنوف و برخورد با تخلفات از جمله سد معبر و تعرض پیاده رو ها و محل تردد عابران پیاده که با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی استان، پلیس نظارت بر اماکن عمومی و اصناف  در سطح استان اجرایی شد، گفت: این طرح به منظور ساماندهی صنوف از جمله نمایشگاه داران و مراکز خرید و فروش خودرو اجرایی شد و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت .

    میرفیضی از بازدید 436 واحد صنفی در سطح استان طی روز گذشته خبر داد و افزود: در این طرح بیش از یک هزار و 320 خودروی متخلف اعمال قانون شد و از 349 واحد صنفی متخلف نیز تعهد اخذ شد.

    فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه تهدیدات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ترافیک شهری به همه افراد جامعه باز می گردد و هیچ کس از آن سود نمی برد،گفت: رعایت حداقل حقوق شهروندی و توجه به وظیفه شهروندی و احترام به حقوق دیگران نظمی دانست که سود حاصل از آن به فرد و جامعه باز خواهد گشت .

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو