فونیکسریمکسبهتام

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو :

بازار خودرو در انتظار تعیین تکلیف قیمت

کاهش قیمت خودرو‌های مونتاژی

عصر خودرو- رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه داران خودرو گفت: به دلیل بالا بودن قیمت‌ها در بازار خرید و فروش بسیار کم است و بازار در انتظار تعیین تکلیف قیمت‌های جدید است.

بازار خودرو در انتظار تعیین تکلیف قیمت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از میزان  ، سعید موتمنی  درباره آخرین وضعیت بازار خودرو اظهار کرد: از ابتدای هفته بازار خودرو حالت تعادل داشته و شاهد تغییر قیمت خاصی در بازار نبودیم.

    وی با اشاره به کاهش قیمت برخی از خودرو‌ها طی این هفته گفت: در این هفته قیمت مزدا 3با کاهش 7میلیون تومانی مواجه شد و به قیمت 271میلیون تومان رسید همچنین ساندرواستپ وی نیز با کاهش قیمت از  132میلیون تومان به رقم 127میلیون و 500هزار تومان رسید.

    رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه داران خودرو با بیان اینکه به دلیل بالا بودن قیمت خودرو تقاضا بسیار پایین است و خرید و فروش اندکی صورت می‌گیرد، افزود: بازار خودرو در انتظار تعیین تکلیف قیمت خودرو‌های زیر 45میلیون تومان است که  تغییرات قیمتی به چه میزان است.

    موتمنی خاطرنشان کرد: براساس گفته برخی از نمایندگی‌ها روند عرضه خودرو از سوی خودروسازان مطلوب‌تر شده همچنین ارسال دعوتنامه‌ها برای مشتریان سرعت بیشتری گرفته است.

    وی  تصریح کرد: اگر عرضه از سوی خودروسازان به طور مستمر صورت گیرد قطعا قیمت‌ها کاهش خواهد یافت.

    رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه داران خودرو درباره خودرو‌های نیز گفت: بازار این خودرو‌ها نیز شاهد تغییرات آنچنانی نبوده و حتی برخی از خودرو‌ها نیز با کاهش قیمت مواجه شده‌اند.

    موتمنی یادآور شد: خودروی سانتافه با کاهش قیمت در حال حاضر با قیمت 525میلیون تومان، النترا345میلیون تومان، سراتو 360میلیون تومان و توسان با قیمت 450میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

    رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه داران خودرو با اشاره به قیمت برخی از خودرو‌ها در بازار اظهار کرد: امروز در بازار پژو405با قیمت 56میلیون و 500هزار تومان، پژو slx با قیمت 59 میلیون تومان، پژو پارس70میلیون تومان، پژو تیپ دو 59میلیون و 500هزار تومان، پژو تیپ 5، 70میلیون تومان، پژو v8 با قیمت 71میلیون تومان، سمند Lx با قیمت 59میلیون تومان، سمند EF7 با قیمت 60میلیون و 500هزار تومان، دنا 80میلیون و 500هزار تومان، دنا پلاس 101میلیون تومانپژو 207دنده ای91میلیون تومان و پژو 207اتومات 110میلیون تومان به فروش می‌رسد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم