فونیکسریمکسبهتام

در راستای اجرای دستور وزیر صنعت صورت می گیرد

برگزاری نمایشگاه قطعات وارداتی خودکفا نشده صنعت خودرو توسط خودروسازان داخلی

عصر خودرو- دستور وزیر صنعت به خودروسازان مبنی بر برگزاری نمایشگاهی از قطعات وارداتی خودرو با هدف آشنایی قطعه سازان داخلی با نیازمندی های صنعت خودرو، در حاشیه برگزاری سومین نمایشگاه خودرو تهران اجرایی می شود.

برگزاری نمایشگاه قطعات وارداتی خودکفا نشده صنعت خودرو توسط خودروسازان داخلی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، دستور وزیر صنعت به خودروسازان مبنی بر برگزاری نمایشگاهی از قطعات وارداتی خودرو با هدف آشنایی قطعه سازان داخلی با نیازمندی های صنعت خودرو، در حاشیه برگزاری سومین نمایشگاه خودرو تهران اجرایی می شود.

    رضا رحمانی وزیر صنعت معدن و تجارت در برنامه تلویزیونی گفتگوی ویژه خبری در تاریخ 1 دی ماه اعلام کرد که خودروسازان را مکلف کرده است به زودی نمایشگاهی از قطعات وارداتی خودرو با هدف آشنایی قطعه سازان داخلی با نیازمندی های صنعت خودرو برپا کنند. رحمانی گفت: «بنده اکیدا خواستم و گفتم که یک نمایشگاه بزنید و هر قطعه ای که می آمده، ما دیگر نباید وابسته باشیم. قطعه سازها اتفاقا کار جدید هم برایشان ایجاد می شود. بیایند این قطعات را سفارش بگیرند و بروند تولید کنند».

    شرکت های ساپکو (زیرمجموعه ایران خودرو) و ساپیا در راستای اجرای این دستور وزیر صنعت و در حاشیه برگزاری سومین نمایشگاه خودرو تهران در تاریخ 18 تا 21 دی ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب تهران، نمایشگاهی از قطعات وارداتی خودرو را برگزار خواهند کرد تا قطعه سازان داخلی با نیازمندی های صنعت خودرو آشنا شوند.

     روابط عمومی شرکت ساپکو اعلام کرده است: شرکت ساپکو در راستای بهره گیری بیشتر از توانمندی های متخصصان و صنعتگران داخلی و با هدف توسعه خودکفایی و داخلی سازی قطعات خودرو، از قطعه سازان خودرو، تولید کنندگان مواد اولیه، شرکت های دانش بنیان، متخصصان و مراکز علمی دانشگاهی برای داخلی سازی مواد اولیه و قطعات گروه صنعتی ایران خودرو دعوت به همکاری می نماید.

    مراجعین محترم می توانند جهت بازدید از قطعات و مواد اولیه خودکفا نشده به منظور ساخت داخل نمودن آنها و کسب اطلاعات بیشتر از تاریخ 17 الی 21 دی ماه جاری به غرفه شرکت ساپکو در سالن A5 مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب مراجعه نمایند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو