فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو تهران ۹۷ (۱۷)

مدیرعامل ایران خودرو تاکید کرد : سیاست تولیدکننده افزایش یک شبه قیمت ها نیست

عصر خودرو- مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: سیاست پلکانی افزایش قیمت خودرو بایداجرایی شود اما بدون شک سیاست تولیدکننده افزایش یک شبه قیمت ها نیست.

مدیرعامل ایران خودرو تاکید کرد : سیاست تولیدکننده افزایش یک شبه قیمت ها نیست
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» ، هاشم یکه زارع در حاشیه آیین گشایش سومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران با بیان این مطلب افزود: مشکلاتی که بر سر تولید قطعه به وجود آمد در نهایت منجر به کاهش میزان تولید خودرو و تاخیر در تحویل خودروهای ثبت نامی شد.
    وی با تاکید بر اینکه خریداران خودرو مطمئن باشند که خودروهای ثبت نامی هرچند با تاخیر به دست آن ها خواهد رسید، تصریح کرد: پیش فروش های انجام شده در سایت گروه صنعتی ایران خودرو با مجوز وزارت صنعت انجام شده و می شود که آخرین پیش فروش دو هفته قبل بوده و براساس برنامه ریزی های پیش بینی شده در دو هفته آینده نیز پیش فروش جدید انجام خواهد شد.
    یکه زارع در مورد آخرین تغییرات قیمتی نیز اظهار کرد: خودروساز با توجه به افزایش قیمت ارز، مواد اولیه و همچنین سایر هزینه ها درخواست هایی برای افزایش قیمت تولیدات و اصلاح قیمت ها دارد.
    مدیرعامل گروه صنعتی ایران با تاکید بر این که تحریم ها با هدف خاصی اجرایی شد، افزود: با افزایش قیمت خودروها شاید تا اندازه ای شرایط وارد فاز بهبود شود اما همزمان باید بر روی مسائل دیگر کار شود.
    وی درباره قیمت گذاری در حاشیه بازار نیز گفت: ما به عنوان خودروساز میخواهیم که خودروها با قیمت های مناسب به دست خریدار برسد و در عین حال نیز توان خریدار نیز مدنظر قرار گیرد.
    یکه زارع ادامه داد: با افزایش هزینه مواد اولیه و سایر پارامترها تلاش اینست که با هدف حفظ قدرت خرید در مورد خودروهای پرتیراژ، کاهش قیمت کمتری انجام شود.
    به گفته وی، خودروساز متعهد است پیش فروش ها و فروش قطعی را هرچتد با تاخیر به دست خریداران آن برساند.

    یکه زارع در زمینه داخلی سازی نیز اظهار کرد: اتفاق های خوبی با همکاری دانشگاه ها آغاز شده و به نظر می رسد در اردیبهشت سال آینده دستاوردهایی که در زمینه الکترونیک و ECUخودرو که با همکاری دانشگاه ها انجام شده، اعلام رسمی شود.
    وی در مورد آمادگی وزارت دفاع در زمینه داخلی سازی قطعات نیز گفت: ما دست هر نهادی که در زمینه داخلی سازی اقدامی انجام دهد را می بوسیم و آمادگی خود را برای همکاری اعلام می کنیم و حاضر نیستیم حتی یک دلار از کشور خارج شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو