فونیکسریمکسبهتام

۶۰درصد حوادث رانندگی شهرری مربوط به موتورسیکلت است

عصر خودرو- معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان ری گفت: ۶۰ درصد حوادث رانندگی این شهرستان مربوط به راکبان موتورسیکلت و ۴۰ درصد هم مربوط عابرین پیاده است.

۶۰درصد حوادث رانندگی شهرری مربوط به موتورسیکلت است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، سید ناصر موسوی روز سه شنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان ری اظهار داشت: آموزش راکبان موتورسیکلت نقش موثری در کاهش میزان تصادفات دارد و کلاس های آموزش برای ترویج فرهنگ موتورسیکلت در این زمینه برگزار می شود.

    وی تصریح کرد: موتور سیکلت وسیله بی دفاعی به شمار می رود و راکبان این وسیله با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در کاهش آسیب ها و صدمات به خود نقش مهمی دارند.
    موسوی افزود: متاسفانه اغلب تصادفات راکبان موتورسیکلت در این شهرستان از اتباع افغانستان هستند که با بی احتیاطی موجب بروز حوادث رانندگی می شوند.

    ** حرم عبدالعظیم(ع) 5500 متر مربع کمبود فضای پارکینگ دارد
    معاون فرماندار ری در ادامه این جلسه به مشکلات کمبود پارکینگ در محدوده حرم عبدالعظیم حسنی (ع) اشاره کرد و گفت: پارکینگ های اطراف حرم باید ساماندهی شده و شناسنامه دار شوند.
    وی یادآور شد: هم اکنون کمبود 2 هزار مترمربع پارکینگ در ضلع شرقی، 2 هزار متر مربع در ضلع جنوبی و یک هزار و 500 متر مربع نیز در میدان مدرس محدوده حرم عبدالعظیم(ع) احساس می شود و باید در این زمینه چاره جویی شود.
    موسوی افزود: در حال حاضر هر پارکینگ در محدوده حرم عبدالعظیم(ع) ظرفیت 120 خودرو را دارد و زائران ناگزیر در محدوده و فضاهای دورتر خودروهای خود را پارک می کنند.
    وی با بیان اینکه پارکینگ های اطراف حرم عبدالعظیم (ع) پاسخگوی نیاز زائران به ویژه در مراسم ها نیست و باید توسعه یابد، عنوان کرد: افزایش پارکینگ برای استفاده زائران موجب رفع معضلات ترافیکی و کمبود پارکینگ به ویژه در مراسم و مناسبت ها می شود.
    شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو