فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی

با افزایش قیمت خودرو موافقت می‌شود؟

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی در حالی وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت از برگزاری نخستین جلسه خودروسازان با معاون اول رییس‌جمهوری برای اتخاذ تصمیم درباره قیمت‌ خودرو خبر داد که پیش از این اخباری از دستورات رییس‌جمهوری در این باره منتشر شده بود.

با افزایش قیمت خودرو موافقت می‌شود؟
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، براساس اخبار منتشره در این جلسه رییس جمهوری دستور تشکیل کمیته ای با حضور معاون اول و معاون برنامه ریزی رییس جمهوری، وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس شورای رقابت را برای بررسی و تصمیم گیری درباره موضوعات کلان صنعت خودرو صادر کرده است.
    در این شرایط نخستین جلسه این کمیته با حضور نمایندگان خودروساز و قطعه ساز و با ریاست معاون اول رییس جمهوری برگزار و موارد مطرح مورد بررسی قرار گرفته است.
    این کمیته وظیفه تعیین راهکارهای لازم برای افزایش تولید خودرو، رشد صادرات و تامین مالی خودروسازان را برعهده دارد.

    asrekhodro.com/News/24872


    افزایش تا 1.5 میلیون تومانی قیمت خودرو در بازار
    شش سال پیش در چنین روزی، محدودیت در عرضه خودرو توسط خودروسازان با وجود وعده غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت سابق مبنی بر توافق با خودروسازان برای افزایش تولید و کاهش قیمت خودرو باعث افزایش 200 هزار تا 1.5میلیون تومانی قیمت ها در بازار شد. هر دستگاه پژو 206 تیپ 2 در بازار 28 میلیون تومان معامله شد که افزایش یک میلیون تومانی را نسبت به هفته گذشته نشان می داد. قیمت پژو 206 تیپ 5 نیز در بازار با افزایش یک میلیون تومانی به 34 میلیون تومان رسیده است.در مورد تندر 90 مدل E2 پارس خودرو نیز می توان به افزایش 200 هزار تومانی قیمت این خودرو در بازار اشاره کرد که در حال حاضر 28 میلیون و 200 هزار تومان خرید و فروش می شود.سانتافه نیز طی روزهای اخیر افزایش 3 میلیون تومانی را تجربه کرده و در حال حاضر 138 میلیون تومان معامله می شود.در مورد قیمت محصولات خانواده پراید نیز می توان به ثبات قیمت این خودروها طی روزهای گذشته اشاره کرد به طوری که در حال حاضر هر دستگاه سایپا 132 مدل SX به قیمت 13.5 میلیون تومان و هر دستگاه سایپا 131 مدل SX حدود 13 میلیون و 300 هزار تومان عرضه می شود. قیمت سایپا 111 مدل SX نیز در بازار 13 میلیون و 800 هزار تومان است.
    asrekhodro.com/News/24911


    ازسرگیری تولید پژو 206 از دی‌ماه
    شش سال پیش در چنین روزی، قائم مقام تولید ایران خودرو گفت: تولیدات روزانه گروه صنعتی ایران خودرو در بهمن و اسفندماه سال جاری به بیش از2500 دستگاه خواهد رسید. حسین نجاری به کیفیت بالای خودرو رانا و پژو 206 ساخت داخل اشاره کرد و افزود: با توجه به خود کفایی صورت گرفته این خودروها از لحاظ کیفیت در سطح استانداردهای جهانی هستند.وی با تاکید بر این که در حال حاضر قطعه سازان ایران توان تولید قطعات با کیفیت و در سطح استانداردهای اروپایی را دارند، از افزایش تولید موتورهای کم مصرف TU5 و EF7 خبر داد و گفت: این موتورها از لحاظ مصرف سوخت و میزان آلایندگی در سطح بسیار خوبی قرار دارند.
    asrekhodro.com/News/24908

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو