فونیکسریمکسبهتام

چری آریزو۶ ، سدان لوکس و مجهز چری

عصر خودرو- آریزو ۶ محصول لوکس چری میباشد که از زبان جدید طراحی روز استفاده کرده است ، این سدان لوکس رویکردی جدید چری را برای ورود به بازارهای جهانی و رقابت با بزرگان نشان میدهد.

چری آریزو۶ ، سدان لوکس و مجهز چری
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، برای این محصول آپشن ها و امکانات ایمنی گسترده ایی در نظر گرفته شده است تا در کنار طراحی زیبا و پلت فرم توسعه یافته خود رقابت با بزرگان را آغاز نماید.

    اما باید دید به لحاظ امکانات رفاهی و ایمنی این سدان زیبا چه برای عرضه دارد؟

    با ورود به داخل کابین با صندلی های لوکس  و خوش دوخت به سبک باوقار کلاسیک روبرو میشوید که به لحاظ ارگونومی ، آسایش و راحتی فراوان را برای سرنشینان به همراه دارد، این صندلی ها توسط شرکت معتبر LEAR تولید میگردد ، همان شرکتی که برای شرکت لوکس ساز بریتاننیائی جاگوار-لندرور صندلی میسازد تامیین صندلی های این خودرو را نیز بر عهده دارد.

    از سوی دیگر داشبورد خودرو ، مجهز به یک مانیتوری 9 اینچی لمسی  و مدرن  میباشد ،کولر این خودرو از نوع دوال و اتومات میباشد . این خودروی دارای سیستم EPS  یا همان فرمان برقی میباشد که راحتی و امنیت بهتر را در رانندگی به وجود می آورد.

    باز و بست شدن آینه های جانبی به صورت برقی صورت می پذیرد که میتواند سهولت در هنگام عبور از مسیرهای تنگ را همراه داشته باشد ،

    دوربین 360 درجه که تمام زوایای اطراف را نشان میدهد ، هم به لحاظ ایمنی و هم راحتی بسیار موثر است ، سهولت رانندگی و امنیت را در بر دارد.

    آریزو6 دارای سیستم اتوهلد و ترمز الکتریکی میباشد که کارایی بسیار خوبی را داشته و در نهایت 6 عدد ایربگ ( جلو + جانبی و پرده ایی امنیت این سدان را در تصادفات تامیین میکند ) .

    به لحاظ سیستم های کمکی نیز سیستم ESP  در کنار TCS+BA+HHC امنیت و پایداری خوبی را برای این سدان زیبا دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط