فونیکسریمکسبهتام

به مناسبت روز هوای پاک؛

معاینه فنی خودرو در ارومیه با تخفیف ۳۰ درصدی انجام می شود

عصر خودرو- رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: به مناسبت روز هوای پاک خدمات معاینه فنی به شهروندان ارومیه ای از اواخر ماه جاری تا اول بهمن با تخفیف ۳۰ درصدی ارائه می شود.

معاینه فنی خودرو در ارومیه با تخفیف ۳۰ درصدی انجام می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، محمدرضا علیزاده امامزاده افزود: شهروندان می توانند از 29 دی ماه جاری /شنبه هفته آینده/ تا اول بهمن /دوشنبه هفته آینده/ با هماهنگی سازمان ترافیک شهرداری و مراجعه به مراکز معاینه فنی شهر ارومیه از تخفیف 30 درصدی برخوردارشوند.
    وی با بیان اینکه شعار امسال هفته هوای پاک، 'مردم، مسوولان، هوای پاک' است، اظهار داشت: این اقدام با فرهنگ سازی در راستای کاهش آلودگی هوا و بهبود کیفیت خودروهای سطح شهر و حفاظت از محیط زیست انجام می شود.
    به گفته وی مرکز معاینه فنی شماره 1 ارومیه در کیلومتر 15 جاده مهاباد، جنب سردخانه خاتم، مرکز معاینه فنی شماره 2 در کمربندی خاتم الانبیا، نرسیده به میدان خاتم الانبیا، مرکز معاینه فنی شماره 3 در کیلومتر 9 جاده شهید کلانتری، پایانه حمل و نقل ارومیه، مرکز معاینه فنی شماره 4 در بلوار آزادی، روبروی اداره گمرک آذربایجان غربی و مرکز معاینه فنی شماره 5 در ابتدای جاده امام زاده، شرکت تعاونی تاکسیرانی ارومیه قرار دارد.
    وی با تاکید بر اینکه این مراکز تحت نظارت سیمفا (سامانه یکپارچه معاینه فنی ایران) فعالیت می کند و نتایج معاینه فنی خودروها به صورت اتفاقی بررسی و نظارت می شود، ادامه داد: مشخصات خودرو پذیرش شده از سامانه پلیس برروی سیمفا بارگذاری می شود.
    به گزارش ایرنا، معاینه فنی خودرو از اقدامات ضروری است که هر راننده وظیفه‌شناسی باید به آن توجه داشته باشد؛ عیب شناسی و رفع نواقص فنی خودرو از جمله فواید انجام این کار است اما نتیجه مهمی که از این کار به دست می‌آید، تضمین سلامت راننده و مسافران خودرو است.
    رانندگان با اهمیت دادن به این موضوع می‌توانند با صرف هزینه کم و در کوتاه‌ترین زمان ممکن از سلامت خودروی خود مطلع شوند و بی‌دغدغه به رانندگی بپردازند.
    با معاینه فنی منظم خودروها، سالم بودن وسیله نقلیه از هر حیث به ‌ویژه تنظیم بودن موتور و نبود روغن سوزی بررسی می‌شود که یکی از راه‌های کاهش آلودگی هواست.
    با معاینه فنی خودروها، میلیون‌ها لیتر در مصرف بنزین صرفه‌جویی می‌شود که نمی‌توان از کنار آن به راحتی گذشت.
    29 دی ماه در کشور به نام روز هوای پاک نامگذاری شده است.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط